Skip to main content

Ik heb de volgende klacht over de klantenservice ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice overĀ  het retour zenden van mijn interactieve kastje welke ik niet meer gebruik omdat dit mijn tweede is. Nu hebben ze ook mijn opname pakket eraf gehaald, ik ben nu al mijn opnames kwijt waar ik niet blij mee ben. Er stonden filmen op die ik nog wilde zien. Nu vraag ik mij af of ik die nog terug kan krijgen.Ā  Hoop daar gauw bericht over te krijgen. Ben al jaren klant bij de KPN en vind dit niet leuk op zijn zachts gezegd.

Bij het afnemen van een tweede Itv tuner krijgt u het opnemen pakket t.w.v. 4,99 gratis. Helaas zal het aanzetten van het opnemen pakket er niet voor zorgen dat uw opnames terug komen.Ā 


Hierboven de prijslijst van KPN, zoals u ziet staat er onder het opnemen pakketĀ 

"I.c.m. twee ontvangers is het opnemen pakket inbegrepen."Ā 

De medewerker heeft dus de tweede tv ontvanger verwijderd en is waarschijnlijk helaas vergeten te melden dat het gratis opnemen pakket dan komt te vervallen. Hij zal dit ongetwijfeld niet bewust hebben gedaan.

Ā 

Ik hoop voor u dat deze opnames ook nog via npo/videoland etc terug te bekijken zijn.


Fijn dat uĀ  antwoord geeft maar ben hier niet blij mee, ben nu alles wat mij dierbaar was kwijtĀ  geraakt vind dit niet correct van de medewerker.Ā 


Snap ik, ik reageer ook enkel met wat er gebeurt is en niet of dit goed/fout is. Als u toch besluit een klacht in te dienen kan (Gok ik) een moderator daar mee helpen als je je profiel hebt ingevuld of u kunt dit zelf regelen via kpn.com/klachtĀ -> ik heb een klacht over mijn privĆ© diensten -> iets omlaag scrollen en klikken op niet tevreden -> ik vindt langer wachten geen probleem. (5 werkdagen)


Goedenavond @Stefanie57! De aanleiding is niet leuk, maar van harte welkom op het KPN Forum.

Ik zie dat je al voorzien bent van de juiste informatie door Ik_Hussel.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier op zā€™n zachtst gezegd van baalt en niet blij mee bent. Bij het stopzetten van het Opnemen Pakket worden de opnames ook direct verwijderd en deze zijn niet terug te halen. Naar aanleiding van een verbeteridee wordt er wel onderzocht of het mogelijk is om opnames voor een bepaalde periode te bewaren. Jij schiet er nu niets mee op, maar ik hoop dat die mogelijkheid snel beschikbaar gemaakt wordt.

Is het een idee om mijn collega van feedback te voorzien, zodat hij/ zij bij een volgende klant extra goed kan opletten? Mocht je dit op prijs stellen dan ontvang ik graag jouw klantgegevens via jouw forum profiel (klantnummer en/of postcode en huisnummer), zodat ik deze feedback kan terugkoppelen.Ā 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken! Alvast bedankt!