Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

In april jl. ontving ik oer post een bericht dat mijn abonnement verlengd zou worden tegen dezelfde voorwaarden en korting als het jaar daarvoor, nl voor €35 per maand met dezelfde zenderpakket. Dit aanbod is nogmaals op 18 mei per email bevestigd. Vreemd is het dan ook om vervolgens te constateren dat 2 dagen later het volledige bedrag van €67,50 gefactureerd te krijgen. Wanneer wordt dit recht getrokken?

 

met vriendelijke groet,

 

Rachid Akoudad

Hallo @Rakou, goed dat je even navraag doet.

Het kan zijn dat de factuur en de verwerking van de verlengde korting elkaar hebben gekruist. Dit wordt vaak de volgende factuur weer recht getrokken.

Maar als je wilt, kan ik voor je controleren of de korting goed in het systeem staat. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Beste Denise,

 

De gevraagde gegevens zijn opgenomen in het profiel. Graag verneem ik wanneer de korting alsnog wordt verwerkt en hoe ik het teveel betaalde bedrag van €32,50 retour ontvang.

groet,

Rachid


De korting staat goed in het systeem! Op de volgende factuur ontvang je de korting weer. Ook wordt dan de korting van deze factuur verrekend.