Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik kreeg afgelopen woensdag een bericht dat er een pakket is bezorgd van kpn, deze is niet bij ons bezorgd ook niet bij de buren 

Hallo @Clarissavandijk 

 

Verwachtte je ook een pakket van KPN?

Anders zou het ook een phishing SMS of mail geweest kunnen zijn, van wie kwam dat bericht?


Ja ik verwachte wel een pakket van kpn want staat bij kpn in mn account ook bezorgd of geleverd


Hopelijk was dat geen nieuwe telefoon want daar zijn wel meer klachten over, volgens PostNL is het bezorgd maar de klant heeft niets ontvangen.

Het beste kan je dan de KPN klantenservice bellen op 0800-0402, die kunnen dan een onderzoek starten.

Helaas is het daar vandaag al te laat voor:

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.

@Clarissavandijk Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat het pakket bezorgd lijkt maar niet bij jou. 

Mag ik vragen wat er precies besteld is? 


Ik zou een wifi kastje en voor de tv bezorgd krijgen 


@Clarissavandijk Wat voor wifi kastje bedoel je precies? En wat bedoel je precies met voor de tv? 

En waar heb je de bestelling gedaan? 


Via KPN een internet kastje die vaak in de meterkast staat en voor de tv van kpn 


@Clarissavandijk Het gaat dus om het installatiepakket als ik het goed begrijp. 

Ik zie inderdaad het bericht dat deze bezorgd zou zijn, vreemd dat je die nog niet hebt. 

Ik heb het verzoek bij mijn collega's neergelegd om een nieuwe installatiepakket op te sturen. 


Owkee top dankjewell