Skip to main content

De rekening voor mijn 06-nummer bedraagt al jaren +/- € 16.00. P.M.  Nu is de maandelijkse rekening

ineens  € 180,00 hoger. Navraag bij de klantenservice levert op dat ik op 1-9-2022 om 15.00 uur

3 uur lang met een nummer in Korea gebeld zou hebben. Hetgeen absoluut niet het geval is.

KPN weigert te onderzoeken of er sprake is van door anderen veroorzaakte kosten o.i.d. Ik moet 

gewoon betalen. Wat moet/kan ik doen ?

Goedemiddag @JohnHa! Het is momenteel erg druk en jouw topic is er tussendoor geslipt: excuses hiervoor.

Ik begrijp dat er een telefoongesprek gefactureerd is, maar dat het gesprek niet door jou gevoerd is. Ik lees ook dat je de specificaties van dit telefoongesprek tot jouw beschikking hebt. 

Bij elke factuur zit een factuurspecificatie met een overzicht van al het uitgaande bel-, SMS en mobiel internet verkeer. Deze verkeersgegevens worden automatisch geregistreerd op je simkaart en de factuur wordt opgesteld aan de hand van deze verkeersgegevens. Het is aan deze kant dan ook niet te verklaren wie/wat heeft uitgebeld, maar dat er vanaf jouw simkaart is gebeld staat vast.

Verklaren kunnen wij niet, er kan wel met je meegedacht worden.
Maak je gebruik van een DUO simkaart of is er een app die geïnstalleerd is op jouw toestel, die toestemming heeft om uitgaande oproepen te maken?