Hallo
Ik zou graag willen melden dat ik weer verbinding heb via mijn powerline adapters. Sinds mijn komst naar KPN heb ik niks dan internetellende gehad. Steeds wegvallend internet of helemaal geen internet, vervelend als je weet dat hier een internetwinkel draait.
Op een gegeven moment maar besloten om een monteur te laten komen. Deze heeft alles gecontroleerd en tot de conclusie gekomen dat het lag aan mijn powerline adapters. De monteur kwam met de oplossing om een superwifi ontvanger op te hangen. Gevolg was dat alles hier in huis voortaan via de wifi moest. Was ik niet zo blij mee maar als het werkt(en dat was ook niet altijd het geval. De wifi viel af en toe weg waardoor geen internet) dan is het goed. De kosten voor de monteur waren voor mij daar het probleem zich aan mijn zijde bevond.
Maar na vannacht denk ik daar een beetje anders over. Vannacht heeft de KPN een update gedaan van mijn modem en wat blijkt? Ik heb weer goede ontvangst van de wifi en wat ik nog mooier (en vreemder) vind is dat ik goede en constante verbinding heb via mijn powerline adapters. Ik heb de indruk dat het hele monteurverhaal niet nodig is geweest en dat het probleem wel degelijk aan de kant lag van KPN.
Ik zou dan ook willen vragen om een nieuwe beoordeling over de faktuur van de monteur die mijn inziens niet mals was. Mijn gegevens staan in mijn profielschets.
Met vriendelijke groet, Rob