Skip to main content

Bij mij het zelfde probleem. Netflix is gefactureerd door KPN en door Netflix zelf. Netflix adviseert het teveel betaalde bij KPN terug te vragen. Hoe regel ik dit?

Netflix weigert het te vergoeden!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Aantal maanden heb ik het abonnement van Netflix dubbel betaald. Nl. via de nota van KPN en door een incasso van Netflix. Na een telefoontje met Netflix blijkt dat ik een koppeling had moeten maken. Bleek te oplossing, want december is niet meer geïncasseerd door Netflix.

Je zou denken of Netflix of KPN gaat mij terug betalen. Gebeld met Netflix. Reactie: ‘je moet bij KPN zijn’.

Gebeld met KPN. Reactie: ‘je moet bij Netflix zijn'. 

Heel fijn dus allemaal.  Ergens moet toch het bedrag van 35,95 Euro (afg)geboekt zijn.

 


Ja heel vervelend beiden geven niet thuis. Terwijl mij in de KPN winkel in Arnhem werd beloofd dat het automatisch geregeld zou worden als  ik via de KPN app op mijn TV kastje in zou loggen. Niet dus. ☹️


Hoi @Moupie en @HenkvdBeld. Wat vervelend dat jullie dubbel betaald hebben voor Netflix. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen dit verder voor je uitzoeken. 


Dag Vikash,

Ik heb al een paar keer contact gehad met de klantenservice  Ik kom geen streep verder.

Ik word verwezen naar Netflix. Deze verwijzen mij weer naar KPN. Simpel geredeneerd: het geld moet toch ergens zijn.


Hier dus ook niet Henk v d Beld blijkt toch weer klantenservice bellen en zo schuiven ze alles maar af tot de klant er de balen van heeft en zegt “laat maar zitten” en KPN of Netflix is de lachende derde.
 


Dit wordt nu voor mij een prestigezaak. Is het niet linksom, dan maar rechtsom, ik krijg mijn geld terug. Ik heb aan de telefoon gevraagd of er niet iemand is die mag regelen dat het geld terug wordt geboekt. Bij beide klantenservices.

(What's in a name)


Ik heb hetzelfde probleem. Kastje naar de muur verhaal 

KPN: je moet bij Netflix zijn

Netflix: je moet bij KPN zijn

Hoe krijg ik nu mijn teveel beraalde terug?

 

Admin: afgesplitst, samengevoegd met het lopende topic


@Moupie Ik zie in onze systemen terug dat Netflix via KPN in oktober 2023 is toegevoegd aan het KPN abonnement. Vanaf welk moment wordt er precies dubbel gefactureerd? 

@HenkvdBeld en @Tiensie Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit voor je uitzoeken of intern doorzetten om verder uit te laten zoeken. Wil je daarnaast in een berichtje laten weten vanaf welk moment de dubbel facturatie is begonnen?


Ik heb benodigde gegevens in mijn profiel ingevuld.

Nota Netflix voldaan op 30/6, 1/8, 31/8, 3/10 en 31/10 5× 7,99 Euro

Nota Kpn 4x 7,99 Euro en 1x 3,99 Euro


@HenkvdBeld Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie op jouw afgelopen facturen terug dat je voor Netflix via KPN maandelijks een bedrag van €7,99 betaald. Ik begrijp uit jouw bericht dat je daarnaast ook een bedrag rechtstreeks aan Netflix zelf betaald. Waarschijnlijk heb je op dit moment twee abonnementen. Één via KPN en één via Netflix zelf. Ik kan helaas het abonnement bij Netflix zelf niet beëindigen. Wanneer je het Netflix abonnement via KPN wil stopzetten kan dit in MijnKPN of door te bellen met onze klantenservice (0800 0402). Als je toch nog vragen hebt hierover hoor ik dat graag van je! 

 

 


Probleem is eind november opgelost door/bij Netflix. Eind november niet meer geincasseerd door hun. Echter wat er nu nog is betreft de dubbele betalingen. Netflix zegt dat ik bij jullie moet zijn en jullie (kpn) zeggen dat ik bij Netflix moet zijn. Ik heb dus 5 maanden dubbel betaald voor 1 produkt. Logisch toch dat ik een bedrag terug wil hebben. Dit is dus zo'n geval waar ze Radar voor inschakelen.


Probleem is eind november opgelost door/bij Netflix. Eind november niet meer geincasseerd door hun. Echter wat er nu nog is betreft de dubbele betalingen. Netflix zegt dat ik bij jullie moet zijn en jullie (kpn) zeggen dat ik bij Netflix moet zijn. Ik heb dus 5 maanden dubbel betaald voor 1 produkt. Logisch toch dat ik een bedrag terug wil hebben. Dit is dus zo'n geval waar ze Radar voor inschakelen.

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd hierover. 


Zelfde probleem nog niet opgelost bij mij. Dubbel betaald maar KPN en Netflix wijzen naar elkaar. Schandalig☹️

dubbele betaling vanaf 16/10 tot 16/12


@Moupie Bedankt voor je reactie. Ook jij ontvangt zo een privébericht van mij.