Hallo,
Ik heb pasgeleden mijn mailadres gewijzigd, dus ook de inlog van MijnKPN website via PC, echter komen alle mails betreffend nieuwsbrieven en bijvoorbeeld viaplay en koppelen met f1 pro op oude en verkeerde email aan.
Hoe is het mogelijk dat mijn KPN mails (facturen, nieuwsbrieven en tip en tricks) verspreid over 3-4 email adressen verstuurd worden en zelfs een deel helemaal nergens aankomt en bij wijziging van emailadres het nooit goed overgezet wordt en het steeds verder verspreid lijkt te worden.
Zou toch graag zien dat ik maar 1 email hoef bij te houden ipv 3-4 want wijziging heeft reden namelijk dat oude vervalt en niet lekker samenwerkt met KPN (outlook naar gmail), lastig als ik email actief moet houden omdat de emails naar verkeerde email gaan.
campagne@kpn.com stuurt naar oude email
mail@campagnes.kpn.com stuurt ook naar oude email
Hoe regel ik dat die afzenders het juiste email adres hebben?
Ik nam aan email wijzigen, inlog wijzigen naar dat email en alles zou goed moeten gaan, zo was het mij ooit uitgelegd bij problemen ontvangen factuur, bleek outlook probleem te zijn.
Nu is het net of alleen vooraan in het systeem je email wijzigt maar dieper in het systeem niet.
Waardoor emails nog steeds verkeerd gaan en je dus informatie mist.
Heb alles bij MijnKPN gecheckt, alles staat daar op het juiste gmail adres. Ik zie nergens mijn outlook staan dus dat lijkt goed, maar is niet goed want het gaat wel daarheen.