Skip to main content

Hoi, ik kom even helemaal niet uit met het betalen van mijn factuur, de betaling is al eens uitgesteld, dus dat kan niet meer. Nu krijg ik een sms dat ik vandaag moet betalen, anders wordt ik afgesloten. Ik heb nu mijn laatste 20euro overgemaakt naar jullie bankrekening en de rest kan ik a.s. maandag betalen. Wordt ik nu echt afgesloten?🥺 ik heb tot nu toe alle facturen netjes optijd betaald.. 

Als je niet op tijd betaaltr, krijg je eerst nog een aantal aanmaningen en dan dreigt afsluiting @Sannesanne1998x

Heb je al een betalingsregeling afgesloten met KPN via 0800 0402 afdeling Collections?


Als je niet op tijd betaaltr, krijg je eerst nog een aantal aanmaningen en dan dreigt afsluiting @Sannesanne1998x

Heb je al een betalingsregeling afgesloten met KPN via 0800 0402 afdeling Collections?

Nee ik heb ze op fb een bericht gestuurd, maar zeggen dat ze niet kunnen garanderen dat ik wordt afgelosten..


Hallo @Sannesanne1998x, welkom op het forum. 

Als je een uitstel van betaling hebt aangevraagd en dat dan door wat voor reden ook niet kan nakomen, bestaat er wel de mogelijkheid dat je wordt afgesloten. Mocht je geblokkeerd worden, weet dan dat als je het openstaande bedrag voldoet via de KPN website de blokkade er binnen 2 uur weer af is.