Skip to main content

Wat een slechte service van Recommerce en wat een aanfluiting dat KPN hier mee samen werkt! Een reden om voor KPN te kiezen is kwaliteit, maar schijnbaar is dit voor KPN minder belangrijk aan het worden.

Wat is het geval?

Op 30-3 heb ik een nieuwe Samsung S23 plus gekocht, waarbij ik een HTC 11 heb ingeruild. De waarde van de HTC was eerst €10 en is later bijgesteld naar €0. Hierover heb ik op 4-4-2023 bericht gehad. Dus binnen 5 dagen. Op zich geen punt.

Tevens stond in de mail van 4-4; ‘De bonus uitbetaling ter hoogte van 150 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is.’.

Dat is nu 4 weken geleden en geteld vanaf 30-3. Dus de technische staat van een toestel beoordelen en de prijs verlagen gaat heel snel, maar documenten beoordelen(die bij de aankoop al geupload moeten worden) en geld uitbetalen gaat heel laaaangzaaaaaaam. En ondertussen reageren we ook niet op mails mbt een antwoord op het niet uitbetalen.

Aan de reacties te zien op dit forum ben ik niet de enige met dergelijke ervaringen, dus KPN grijp in, zorg voor uitbetaling aan JOUW klanten en behoudt daarmee je goede naam.

Alvast bedankt voor jullie spoedige reactie.

Hans van Veen

@Hans van Veen Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat de communicatie met Recommerce zo moeizaam gaat. 

Bedoel je met de mails het contact formulier op hun website? https://www.recommerce-group.com/nl/contact-recommerce/

Zelf kan ik hierover helaas niets inzien. ik begrijp dat je dus nu al een maand niets van Recommerce hebt gehoord? 


Goedendag Rutger,

Dat is correct. 

Ik heb van een mail van Recommerce ontvangen waarin aangegeven werd dat de waarde van mijn ingeleverde telefoon werd gewijzigd en tevens stond daarin dat ik een separate mail zou ontvangen mbt de uitbetaling van de bonus. Daarna werd het stil. Toen heb ik via het contactformulier van Recommerce gevraagd naar de status, daarop ontvangstbevestiging ontvangen waarin staat dat men binnen 5 dagen reageert. Echter nog steeds niets vernomen en nu dus idd een maand verder. Ik begrijp dat KPN afhankelijk is van Recommerce, maar persoonlijk zie ik dit anders. Ik heb zaken gedaan met KPN en ga er dan ook van uit dat KPN toeziet op een spoedige afhandeling/uitbetaling. Vandaar ook mijn bericht via het KPN-forum.

Ik hoop dan ook dat jullie als opdrachtgever hier enige druk op gaan zetten.

Groet,

Hans van Veen


Update, Recommerce heeft betaald.

Geld stond 22-4 plots op mijn rekening, zonder dat ik het door had. Vandaag alsnog mail vanuit Recommerce ontvangen, waarin uitbetaling werd bevestigd.

Conclusie; Slechte communicatie, maar uiteindelijk wel uitbetaling.