Skip to main content

NA wijzing wordt de gegevens van oude rekeningnummer weer getoond. Dit is niet de bedoeling. Wat is de oplossing hiervoor?

Geen foutmelding, ik wijzig nummer maar dit wordt niet onthouden.

Bij opnieuw inloggen staat er weer het oude rekeningnummer…

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Hi @HulzeboschHoekman! Op welke manier probeer je dit te wijzigen? Via de app of via de website? En heb je op dit moment nog andere wijzigingen lopen? Zoals bijvoorbeeld het wijzigen van een zenderpakket?


Ook ik ervaar hier problemen mee. Sterker nog al 3 maanden. Meerdere keren via de app veranderd. Geen succes. Heb nu al 3 maanden na elke factuur contact gehad met een medewerker. Deze geeft aan het aangepast te hebben. Vervolgens is het alsnog niet aangepast en krijgt ik een melding bij het volgende factuur dat mijn factuur niet is betaald. Het is gek voor woorden dat ik 3 maanden lang moet vragen om het geld automatisch van mijn rekening af te schrijven en dat dit na 3x nog steeds niet lukt ook in jullie administratie. Ik ben niet van plan om elke maand handmatig het factuur te betalen. Dus ik hoop op een snelle oplossing. 


@HulzeboschHoekman en @S.O.F., ik heb nog even gezocht. En het blijkt dat jullie niet de enige zijn met dit probleem. De mensen achter de app zijn op de hoogte gesteld en zullen dit zo snel mogelijk herstellen. 

Wil je tot die tijd toch je rekeningnummer wijzigen? Bel dan 0800-0402. Ik kan het via het forum niet voor jullie doen. Dit omdat er eerst een paar gegevens door een medewerker bevestigd moeten worden. 

Ik laat hier weten wanneer deze oplossing er is. 


Hoi Bram, 

Wederom een teleurstelling. Je hebt mijn bericht niet goed gelezen. Heb al 3x telefonisch contact met jullie gehad. Ook jullie krijgen dit niet in jullie systeem voor elkaar. Snap niet waarom het zo moeilijk is om een rekening nummer te veranderen. 


Jeroen (van de KPN) heeft het opgelost.Dank hier voor!


@S.O.F. ik snap niet zo goed waarom het voor een medewerker telefonisch niet mogelijk is. Als er een fout in het systeem zit waardoor het wijzigen niet mogelijk is moet daarvoor aansturing worden gedaan. 

In dit geval wil ik je aanraden nog even af te wachten tot wij het probleem in de KPN ID app hebben opgelost. Ik laat je hier weten wanneer dit is. 


@S.O.F. is het ondertussen gelukt toch het rekeningnummer nog aan te passen? Zo niet, zou je dan een nieuw topic aan willen maken?Â