Skip to main content

Ik heb superwifi punten besteld. Na aansluiting was de wifi nog slechter, dus deze gaan retour.

Mijn retourpakket is naar Antwoordnummer 10119, 2400 VB Bleiswijk gegaan ipv naar Alphen aan de Rijn. De eerste medewerker die ik aan de lijn had, heeft tijdens het nakijken de verbinding verbroken. Na enige tijd heb ik maar weer gebeld en kreeg toen een andere medewerker aan de lijn die zei dat het pakket dan retour naar mij gaat, maar ik heb een afleverbevestiging van Postnl……. Ja, toen wist hij het ook niet meer. Mooi klaar mee, want ik heb mijn geld niet terug en geen product.

 

@Marileen Geen probleem, Marileen. KPN communiceert weliswaar het retouradres in Alphen aan den Rijn, maar het pakket gaat naar het bedrijf in Bleiswijk dat voor KPN dit soort zaken behandelt.

Toegegeven, het is wat verwarrend, maar het komt goed.

Piet.


De KPN kon mij vanmiddag geen antwoord geven of het pakket ook echt bij hen was aangekomen. Ik mocht het niet retour sturen naar Ceva Logistics, maar naar de KPN. Dus de logica ontgaat mij totaal.

Het pakket is op 29 juni retour aangekomen en ik heb nog steeds niks van de KPN gehoord, terwijl de betaling binnen 1 dag bij de factuur werd opgeteld.

Ik mag hopen dat het goed komt, maar iets bij de KPN bestellen doe ik niet meer.


Hoi @Marileen. Welkom op het KPN Forum. Op welke manier heb je deze SuperWifi besteld en heb je het retour bewijs goed bewaard?


Hoi @Marileen. Welkom op het KPN Forum. Op welke manier heb je deze SuperWifi besteld en heb je het retour bewijs goed bewaard?

Heb via de wifimanager - webshop KPN besteld, via CEVA logistics geleverd. Moest retour via KPN, afgeleverd bij CEVA logistics. Waarschijnlijk doorgestuurd naar KPN, waar het pakket al verwerkt is en dus niet meer te achterhalen. 

Er wordt nu aangewerkt en ik wacht af......


ik krijg brief over terugsturen modem

had die allang retourgestuurd heb bericht van postnl dat hij in Bleiswijk is afgegeven bij de KPN

hoe kan dat heb afgiftebewijs en post zegt is afgeleverd

 

Via messenger bericht sturen, daar kreeg ik een goede,  snelle reactie en nette antwoorden. Bij bellen gaat het bij mis. Vandaar ook dat hun telefoonnummer ook zo verborgen staat denk ik 😉 


Hoi @Marileen. Welkom op het KPN Forum. Op welke manier heb je deze SuperWifi besteld en heb je het retour bewijs goed bewaard?

Heb via de wifimanager - webshop KPN besteld, via CEVA logistics geleverd. Moest retour via KPN, afgeleverd bij CEVA logistics. Waarschijnlijk doorgestuurd naar KPN, waar het pakket al verwerkt is en dus niet meer te achterhalen. 

Er wordt nu aangewerkt en ik wacht af......

Wanneer je een SuperWifi besteld via de Wifi Manager kan je het eigenlijk alleen maar retourneren in een KPN Winkel met jouw aankoopbewijs. Daar is het waarschijnlijk fout gegaan. Maar goed om te lezen dat er al aan gewerkt wordt. Ik wil je vragen om het verzendbewijs goed te bewaren. Als je mijn hulp nog nodig hebt hierin, dan weet je mij te vinden. 


Vraagje, @Vikash,

Vorig jaar moest ik een modem retour sturen, en kreeg ik enkele dagen later per e-mail een bevestiging dat deze door KPN was ontvangen.

Vorige week heb ik een tv-ontvanger retour gestuurd. Krijg ik daarvan ook per e-mail een bevestiging als deze door KPN is ontvangen?

Piet.


@P.J.M. van der Vooren Zover ik weet wordt daarover geen bevestiging verstuurd. Daar is het altijd verstandig om het verzendbewijs (voor een tijdje) goed te bewaren.