Skip to main content

Ik wil graag mijn Spotify premium abonnement die als online aankoop op mijn KPN mobiel factuur staat, opzeggen. Volgens Spotify moet dit via hun “Partner” KPN gebeuren, maar bij KPN wordt gezegd dat het contract tussen mij en Spotify is en dat KPN het niet namens mij kan opzeggen. De contactpersoon bij Spotify geeft aan dat dit een bekend probleem is, maar dat KPN het echt moet opzeggen. Ze verwees me naar een chat met een soortgelijke discussie: 

 

Kunnen jullie me helpen mijn Spotify Premium account op te zeggen? 

 

Hallo en welkom hier op de community @BarbSx. Als Spotify nog als een online aankoop staat moet dat inderdaad gestopt worden. Op dit lopend gaat hier iets niet goed. Zou je jouw community profiel willen invullen? Dan kan ik vervolgens een melding aanmaken om dit definitief stop te zetten. 


Beste Jeroen, dank voor je reactie. Ik heb mijn community profiel ingevuld. 

De KPN medewerkers die ik heb gesproken, zagen geen mogelijkheid om het Spotify Premium account namens mij op te zeggen. Inmiddels heeft KPN als oplossing mijn KPN Mobiel account geblokkeerd voor betalingen voor online aankopen, waardoor mijn maandelijkse betaling aan Spotify (als het goed is) is stopgezet. Er kunnen dan ook geen andere online diensten meer via mijn KPN mobiel abonnement worden afgenomen, maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Ik denk echter ook niet dat mijn premium account bij Spotify daarmee is opgezegd. Denk je dat je met het aanmaken van een melding, jij er wel voor kan zorgen dat het Spotify Premium account wordt opgezegd?    


Ik heb een melding aangemaakt voor een achterliggende afdeling. Zodra er terugkoppeling is van mijn collega's laat ik het weten. Ik ga er van uit dat dit voor jou is op te lossen @BarbSx 


Hallo @BarbSx. er is terugkoppeling gekomen en Spotify is nu definitief opgezegd en zal niet meer als online aankoop verschijnen. 


Hallo @BarbSx. er is terugkoppeling gekomen en Spotify is nu definitief opgezegd en zal niet meer als online aankoop verschijnen. 

Hoi Jeroen, 

Zou je mij hier ook mee kunnen helpen? Ik heb hetzelfde probleem.

Alvast ontzettend bedankt.


Voor jou ga ik ook een melding aanmaken @Sharon2109 


Wat voor mij werkte, was dat ik spotify alleen kon opzeggen op via de app op mijn Samsung (dus niet via mijn laptop)

misschien werkt dit ook zo bij anderen?

 

 


Voor jou ga ik ook een melding aanmaken @Sharon2109 

Bedankt voor het snelle helpen! Het is gelukt! 


Reageer