Skip to main content

Sinds wij klant zijn bij KPN zit er Spotify Premium in het abonnement.

 

Nu zag ik op de factuur dat er plots €9,99 wordt afgeschreven hiervoor.

 

Dit lijkt me een fout? De factuur is wel anders opgebouwd wegens een servicemonteur die is langs geweest waarvoor €70,00 wordt gerekend terwijl hij aangaf dat de kosten op €0,00 stonden maar dat is een ander verhaal.

 

Ik ben verder ook helemaal niet geïnformeerd of iets dergelijks, dus hoor graag hoe het zit.

Kunt u een schermafdruk plaatsen van die factuur? 


 


U heeft nu een Hussel abonnement. Daar zit geen gratis Spotify bij.

Misschien had u eerder een ander abonnement waarbij bij Spotify wel gratis was. Mogelijk is dat veranderd toen de monteur geweest is.

Spotify staat bij u onder Online aankopen. Dat is niet de juiste plek. Het zou gewoon onder Abonnement moeten staan. Dan zou u ook nog 5 euro entertainmentkorting krijgen. Als u ook een mobiel abonnement heeft bij KPN. En dat heeft u toch? Zonder mobiel zou u het Pluspakket niet gratis krijgen.

Hoe zit het wat betreft de totaalprijs van de factuur? Als u die 70 euro niet meerekent. En er nog 5 euro entertainmentkorting af trekt, komt u dan hoger of lager uit dan vroeger?

Die entertainmentkorting moet een KPN medewerker even regelen. Die komt hier binnen enkele dagen ook even kijken.

Sinds een paar weken heeft KPN een nieuwe abonnementsvorm. Daarbij kost 100 mbit internet € 42,50. En TV € 12,50. Totaal iets goedkoper dus. U krijgt daarbij anderev tv ontvangers. Met een afstandsbediening die werkt op bluetooth. De tv ontvanger werkt op Android TV. U kunt daarop apps installeren uit de Google store.


@Nick83 die entertainmentkorting wordt gegeven op de factuur maar er staat geen entertainmentabonnent tegenover.