Skip to main content

Kreeg gisteren een e-mail dat er weer een nieuwe factuur is aangemaakt, zie het bedrag ook al klaar staan bij de bank, als incasso. Maar de factuur kan ik nog steeds niet inzien. Waar zit dit in?

Had het vorige keer ook met mobiel factuur, nu met de de THUIS factuur. Het is überhaupt wel handig als je per e-mail wordt geïnformeerd over de factuur, dat deze ook online bij MIJN KPN zichtbaar is.  Waar is het klaar zetten van de factuur aan gekoppeld? Het zal wel goed komen maar denk zal de vraag toch eens stellen.

Overkomt mij en anderen ook regelmatig, wel een mail over een factuur, maar nog nergens te downloaden.

De mail wordt te vroeg verzonden.

 


Hallo @RobvdPoel ,

Even voor de zekerheid: 

Als je bij Producten kijkt staat je internet Thuis abonnement er dan bij zoals hier?:

Als het er niet bij staat:

Op de MijnKPN website kan je die dan koppelen via de knop Product toevoegen.

 

Voor de MijnKPN app op je mobiel kan je hier vinden hoe je hem toevoegt:

 

En anders komt de factuur er vast in de loop van vandaag erbij te staan. 


Hallo @RobvdPoel ,

Even voor de zekerheid: 

Als je bij Producten kijkt staat je internet Thuis abonnement er dan bij zoals hier?:

Als het er niet bij staat:

Op de MijnKPN website kan je die dan koppelen via de knop Product toevoegen.

 

Voor de MijnKPN app op je mobiel kan je hier vinden hoe je hem toevoegt:

 

En anders komt de factuur er vast in de loop van vandaag erbij te staan. 

Ja staat er allemaal, eerdere facturen staan er ook gewoon


Overkomt mij en anderen ook regelmatig, wel een mail over een factuur, maar nog nergens te downloaden.

De mail wordt te vroeg verzonden.

 

Factuurdatum is de 26e, 27e de e-mail, afschrijving de 29e.  Zal wel goed komen met de factuur:-)


Net nog even contact gehad met de helpdesk, omdat ik toch ergens anders moest voor bellen. Ja zal de laatste twee facturen per e-mail sturen was de reactie.  Nou heb ze ontvangen, maar dat zijn twee kopie facturen, oudere facturen. Dus de laatste factuur zit daar nog niet bij. Hoop trouwens niet dat deze kopieën ook nog in rekening worden gebracht. Dat geintje heb ik Vodafone ook een keer gehad, ten onrechte. Even opnieuw inloggen bij MIJN KPN, nou ja dat had ik al regelmatig gedaan, dus dat maakt het verschil ook niet. Nog maar even afwachten of de factuur alsnog verschijnt, anders zou ik kraag zien dat een kpn moderator nog even mee kijkt. Het gaat om de factuur van 26-09-2023, inmiddels ook afgeschreven. Dank.


Hi @RobvdPoel

Als ik je abonnement bekijk, zie ik daar 2 facturen, 1 van 11 augustus en 1 van 22 september. Je abonnement is ingegaan op 8 augustus en je volgende factuur voor thuis komt pas rond 11 oktober uit. Van je mobiele abonnement, dat ook zeer recent in is gegaan, zie ik 1 factuur. Ook deze heeft een andere datum dan je hier nu aangeeft. 

Deze 2 vrij nieuwe abonnementen, zijn de enige 2 op jouw adres en ook de enige 2 die gekoppeld zijn aan je KPN ID, dus als je bent ingelogd zou je 1 mobiele factuur en 2 facturen voor je thuisabonnement moeten zijn.

Als je vóór 8 augustus ook al een KPN abonnement had (op een ander adres wellicht, of misschien zakelijk?) waar je nu nog facturen van ontvangt, dan kan je dat abonnement toevoegen aan je KPN ID. Alleen van gekoppelde abonnementen krijg je daar de facturen te zien!


Hi @RobvdPoel

Als ik je abonnement bekijk, zie ik daar 2 facturen, 1 van 11 augustus en 1 van 22 september. Je abonnement is ingegaan op 8 augustus en je volgende factuur voor thuis komt pas rond 11 oktober uit. Van je mobiele abonnement, dat ook zeer recent in is gegaan, zie ik 1 factuur. Ook deze heeft een andere datum dan je hier nu aangeeft. 

Deze 2 vrij nieuwe abonnementen, zijn de enige 2 op jouw adres en ook de enige 2 die gekoppeld zijn aan je KPN ID, dus als je bent ingelogd zou je 1 mobiele factuur en 2 facturen voor je thuisabonnement moeten zijn.

Als je vóór 8 augustus ook al een KPN abonnement had (op een ander adres wellicht, of misschien zakelijk?) waar je nu nog facturen van ontvangt, dan kan je dat abonnement toevoegen aan je KPN ID. Alleen van gekoppelde abonnementen krijg je daar de facturen te zien!

Hi Maja_

Dank voor het checken. Snap de data niet helemaal die je noemt, als ik in MIJN KPN kijk zie ik ook onder THUIS twee facturen.  11 sep 38,40 11 aug 97,74

De volgende THUIS  factuur geef je aan komt pas rond 11 oktober uit, maar dat klopt niet, aangezien ik de factuuropmaak datum heb aangepast, dat is ook bevestigd. Die staat nu op de 26e van de maand.

De factuur van 11 sep is ook een afwijkend bedrag dat heeft met die omzetting te maken van de factuurdatum, die factuur  betreft de periode van 11 sep tot 26 september.  Vervolgens is de 26e de nieuwe maandfactuur opgemaakt, daar heb ik ook een e-mail over ontvangen, alleen heb ik de factuur niet gezien, want die staat er niet online. Het gaat om een bedrag van 110,92.

Dat bedrag is ook afgeschreven op 29 september 2023. Hoop  dat we qua facturen op 1 lijn zitten nu:-)  nu hoop ik alleen nog dat de factuur van 110,92 ook zichtbaar gaat worden.

 

 

 

 

Onder Mobiel staat er eentje op 4 sep van 25,08

Niks aan toe te voegen

 

 

 

 


Ah mijn excuus, 22 september is een typefout, dat moet uiteraard 11 september zijn @RobvdPoel  🙄😅 Het was al laat 😉

Dat van de gewijzigde factuurdatum had je nog niet benoemd en komt ook niet naar voren in mijn systeem (daar kan jij niks aan doen natuurlijk), vandaar dat ik daar nog niet van op de hoogte was. Dit verklaart gelukkig wel het 1 en ander, ik zie de factuur van 26-09 keurig in 1 van onze systemen staan, maar nog niet in het systeem dat wij in de basis gebruiken voor alle klantgegevens en waar ook je MijnKPN account aan gekoppeld is. Vermoedelijk heeft dit wat vertraging opgelopen door de wijziging qua datum. Ik verwacht nu dat je deze factuur alsnog rond de 11e kunt zien in je MijnKPN, en dat dit vanaf de volgende factuur allemaal goed zal staan 😊


Ah mijn excuus, 22 september is een typefout, dat moet uiteraard 11 september zijn @RobvdPoel  🙄😅 Het was al laat 😉

Dat van de gewijzigde factuurdatum had je nog niet benoemd en komt ook niet naar voren in mijn systeem (daar kan jij niks aan doen natuurlijk), vandaar dat ik daar nog niet van op de hoogte was. Dit verklaart gelukkig wel het 1 en ander, ik zie de factuur van 26-09 keurig in 1 van onze systemen staan, maar nog niet in het systeem dat wij in de basis gebruiken voor alle klantgegevens en waar ook je MijnKPN account aan gekoppeld is. Vermoedelijk heeft dit wat vertraging opgelopen door de wijziging qua datum. Ik verwacht nu dat je deze factuur alsnog rond de 11e kunt zien in je MijnKPN, en dat dit vanaf de volgende factuur allemaal goed zal staan 😊

Ja het was zeker laat, wordt ook gewaardeerd:-)  Ik wacht het even af tot rond de 11e, en kijk of de factuur als nog naar voren komt.

Ik kreeg net ook e-mail m.b.t. nieuwe MOBIEL factuur. Die is ook zichtbaar, dus dat gaat goed.

 


Laat het in ieder geval even weten als je hem kunt zien @RobvdPoel, dan weet ik ook of het al dan niet in orde is 😊


Laat het in ieder geval even weten als je hem kunt zien @RobvdPoel, dan weet ik ook of het al dan niet in orde is 😊

Zal ik doen Maja !


Laat het in ieder geval even weten als je hem kunt zien @RobvdPoel, dan weet ik ook of het al dan niet in orde is 😊

Je had gelijk, de factuur is vandaag verschenen met een factuurdatum van 26 september.

Top.  Ik hou het even in de gaten voor deze maand, of ik dan wel de factuur rond de 26e zie verschijnen.


Super 😊

Mocht je nadat je de mail ontvangen hebt dat je nieuwe factuur klaarstaat toch géén factuur zien, dan hoor ik het graag zodat ik daar even achteraan kan gaan!


Super 😊

Mocht je nadat je de mail ontvangen hebt dat je nieuwe factuur klaarstaat toch géén factuur zien, dan hoor ik het graag zodat ik daar even achteraan kan gaan!

Zal ik doen!


Super 😊

Mocht je nadat je de mail ontvangen hebt dat je nieuwe factuur klaarstaat toch géén factuur zien, dan hoor ik het graag zodat ik daar even achteraan kan gaan!

Net de e-mail ontvangen voor de nieuwe factuur, en deze stond ook online klaar, dus alles lijkt nu goed te gaan:-) Mooi zo! 


Top 😃

Bedankt dat je het even hebt laten weten!