Skip to main content

Ik wil van 3 tv ontvangers naar 2 ontvangers. Steeds als ik op het minnetje klik gaat hij van 3 naar 2 en gaat hij draaien/nadenken bij het winkelmandje en ploep weer terug naar 3.

Klantenservice pagina is niet uit te komen,

Chatten met kpn bot snapt het niet en als ik zeg medewerker is het “heee xs4all ja dan moet je die bellen”

Vervolgens bel je xs4all “wachttijd 8 tot 12 minuten”

Mailen kan ook en duurt max 5 werkdagen
Kortom, topservice


Viaplay of een ander abo afsluiten is in 1minuut geregeld, iets verwijderen duurt iets langer. iemand nog een tip? Voor deze gefrustreerde klant?

Hi @RenévdWe! Als het gaat om het wijzigen van je producten willen we het niet moeilijk maken. Of dat nou gaat om toevoegen of verwijderen. 

Als je abonnement XS4ALL was willen we voor specifieke zaken je graag naar XS4ALL verwijzen. Om zeker te weten dat je iemand aan de telefoon krijgt die precies de juiste systemen voor zich heeft. Maar bij een wijziging als deze moet een KPN medewerker via 0800-0402 je gewoon kunnen helpen. 

Wil je in dit geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan help ik  je graag verder. 


Dank voor je bericht Bram. Ik heb inmiddels xs4all maar gebeld vandaag. Super vriendelijke medewerker die het top heeft geregeld