Skip to main content

Geachte heer / mevrouw 

 

ik heb voor mijn zoon een paar jaar geleden mijn handtekening gezet voor een telefoon abonnement! 

Door zijn betalings gedrag is het uithanden gegeven aan faircasso die hebben ht geld geïncasseerd voor KPN!

Op dit moment is ht dossier afgesloten en mijn krediet staat op €0 echter blijft de einddatum staan  ben nog steeds bij BKR geregistreerd .

mijn vraag, kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk afmelden bij de BKR ivm een hypotheek aanvraag die ik heb lopen wat blijft hangen op deze BKR toetsing bij KPN?

 

Ik heb zelf het BKR kantoor datum 6-10-2023 gesproken en die zeiden zelf ook al dat KPN een mailtje moet sturen met de bevestiging dat het krediet op €0 staat en is afgelost en afgelopen zodat het BKR registratie kan worden beëindigd en ik mijn hypotheek kan rond krijgen.

Vandaag KPN weer gebeld wordt van ht kastje naar de muur gestuurd deze zeggen dat faircasso dit moet doen? 

Zelf ben ik al meer dan 30 jaar klant bij KPN

Nog nooit betalings problemen gehad, ik hoop dan dat KPN dit voor mij kan oplossen!

Gr Herman

P.s 

Hallo @HvanderP, welkom op het KPN Forum!

Vervelend dat jij nu de dupe bent van het betaalgedrag van jouw zoon. Maar wel fijn om te lezen dat het krediet inmiddels is afgelost. Met een hypotheekaanvraag snap ik heel goed dat je graag van de BKR-registratie af wilt.

Nu is het alleen wel zo, dat wij hier op dit moment niets mee kunnen. Niet om je van het kastje naar de muur te sturen, maar het dossier is bij KPN gesloten op het moment dat er een incassobureau wordt ingeschakeld. Die neemt alles uit handen van KPN, dus ook eventuele afhandeling wat betreft de BKR-registratie. Ik moet je daarom toch doorsturen naar Faircasso.


Beste Denise,

Vandaag voor de zoveelste keer met Faircasso gebeld, wat een ….. bedrijf die mensen die daar werken snappen en willen niet meewerken om dit op te lossen voor ons, zo komt het bij mij in ieder geval over op dit moment!

Geld incasseren voor de crediteur KPN daar zijn zij goed in.

Afgelopen week wederom met BKR gebeld mijn verhaal / probleem verteld ( hoe komt het dat de werkelijke einddatum niet is verwijderd? 

 

Deze partij vertelde mij je moet niet bij Faircasso zijn maar bij KPN die is de kredietaanbieder, maar wat schets mijn verbazing die zeggen weer zoals boven wordt geschreven je moet bij Faircasso zijn.

 

Hoe dan ook ik word wel degelijk van het kastje naar de muur gestuurd! 

Ben er helemaal klaar mee met KPN of Faircasso een van deze partijen speelt de bal niet door naar BKR, waardoor wij worden belemmert met het aanvragen van een nieuwe hypotheek..

Een telefoontje van een van deze partijen naar BKR en binnen 24 uur is het dan opgelost…hoe moeilijk kan dat zijn.. hoeveel tijd moet ik er nog aanbesteden of moet ik er maar een advocaat opzetten of een andere instantie..

In afwachting van u spoedige reactie!

Herman van der Pas


Als het zover moet komen, dan dragen wij alles over aan het incassobureau, dus ook de lening. Maar ik snap ook dat je graag een oplossing wilt. Ik kan niets beloven, maar ik wil daarom toch even kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik heb daarvoor wel wat meer informatie van je nodig.

  • Gaat het om de BKR-registratie van het toestelkrediet of van de betalingsachterstand?
  • Zou je je forumprofiel willen aanvullen met het betreffende 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? De IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Beste Denise ,

 

 

Contractnummer KPN dossier 500174324970

Aflopend Krediet, deze telefoon was van mijn zoon is gestolen toen der tijd, staat op mijn naam,

Afgelopen vrijdag het hele dossier nog doorgestuurd naar BKR, die gaan ook nog contact opzoeken met KPN en Faircasso hoe dit kan worden opgelost!

Op dit moment staat alles stil voor het aanvragen / veranderen van mijn Hypotheek...


@HvanderP je kan het beste zo snel mogelijk je persoonlijke gegevens weg halen voor er gekke dingen gebeuren

@Denise_@Maja_ 


Hoe doe ik dat?


Klik op de drie puntjes rechtsonder jouw bericht en dan “Bewerk”.
Je hebt nog een half uur, daarna kan je het niet meer aanpassen.

Ik heb de moderators al gewaarschuwd, als het niet lukt dan halen zij het wel weg.


Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal meer snap. Ik heb gegevens van je ontvangen. Maar als ik kijk, is het abonnement van het mobiele nummer in jouw profiel gewoon actief. Gaat het misschien om een andere telefoonnummer?


Beste mevrouw,

In mijn vorige mailtjes hebt ik uitgelegd dit is een toestel geweest van mijn zoon.

Is een tijdje geleden gestolen, abonnement is toen stop gezet door hem...

( familie pakket nr van mijn vrouw van mij en van mijn zoon alles in een )

Abonnement staat op mijn naam ik heb toe te goede trouw mijn handtekening gezet voor het abonnement van mijn zoon!

Betreft telefoon *** ( bestaat niet meer)

Gr Herman 

 

Admin: telefoonnummer verwijderd ivm privacy


Beste Denise,

Is er al nieuws hoe dit wordt opgelost, ik wil graag verder met de hypotheek adviseur!

Alles staat al weken stil,...


Zover begreep ik het inderdaad, maar ik miste het juiste telefoonnummer. Dank je wel dat je die nu ook hebt gegeven. Hiermee kan ik een en ander voor je nakijken.

Zoals verwacht kan ik niks meer, omdat deze is overgedragen aan het incassobureau. Maar ik heb wel even nagevraagd waar je moet zijn voor de BKR-registratie. Hier is een speciale afdeling voor. Deze afdeling wil graag zelf contact met jou. Dus ik moet je vragen om opnieuw telefonische contact op te nemen via 0800 0402 en te vragen naar de afdeling Credit Risk. Mijn collega's daar kunnen je verder helpen.