Skip to main content

Goedenavond
Ik heb al een week een geactiveerde internet van jullie en ik zou een dag na activatie een mail krijgen om mijn meebestelde Viaplay te activeren. Die heb ik nog steeds niet gehad. Ik zie als ik via de website naar activeren ga en inlog met mijn account dat Viaplay nog niet besteld is of mijn bestelling nog niet afgerond is. Maar ik heb dat al een week. Graag wil ik nu ook gebruik maken van mijn viaplay.

Goedenavond
Ik heb al een week een geactiveerde internet van jullie en ik zou een dag na activatie een mail krijgen om mijn meebestelde Viaplay te activeren. Die heb ik nog steeds niet gehad. Ik zie als ik via de website naar activeren ga en inlog met mijn account dat Viaplay nog niet besteld is of mijn bestelling nog niet afgerond is. Maar ik heb dat al een week. Graag wil ik nu ook gebruik maken van mijn viaplay.


Admin: bericht en reacties verplaatst naar eigen topic


@Jan Ree 

“Van Jullie”?

Op een forum helpen forum klanten elkaar en ik werk niet bij KPN.

 

Maar zie mijn antwoord van 5 maanden geleden, lukt het dan om te activeren? 


Nee, had ik ook in mijn bericht aangegeven.

ik bel kpn wel, bij hun zit iets niet goed

in iedergeval bedankt voor je reactie 


Goedenavond @Jan Ree, bedankt voor jouw berichten: ik heb ze samengevoegd in jouw topic.

Op het moment dat het internet geïnstalleerd is en de bestelling helemaal afgerond is, sturen wij een e-mail met een link om Viaplay te activeren. Het activeren van Viaplay werkt als volgt:

Let op: je moet verbonden zijn met je internetverbinding thuis (wifi of met een kabel) om Viaplay bij KPN te activeren (zet ook je VPN uit). Zet op je smartphone ‘mobiel internet’ tijdelijk uit en wifi aan voordat je activeert.

1. Klik op Viaplay activeren

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Viaplay bij KPN

4. Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan

5. Download de Viaplay app op je favoriete apparaten

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

Ik zie op basis van de ingevulde gegevens in jouw forum profiel, dat deze e-mail inmiddels verzonden is. Is het nu ook gelukt om Viaplay te activeren?