Skip to main content

waar kan ik een klacht indienen

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/


Beste @email kwijt, welkom! Wat jammer dat je een klacht hebt! Je kunt dit het snelste met iemand bespreken door te bellen met 0800-0402. Mijn collega's staan je graag te woord. Je mag je klacht ook hier op het forum delen, de community denkt met je mee en moderators van KPN (zoals ik) zijn ook aanwezig om je te helpen. De link die dommeke hierboven stuurt, kan je ook gebruiken. Let er wel op dat het dan maximaal 10 werkdagen kan duren voordat je een reactie van ons krijgt. 


@Marcia_ Ik moet nu heel hard lachen. Eigenlijk is het huilen. Ik heb ook een klacht/vraag ingediend. Keurig ALLLE velden ingevuld. Na de beloofde 5 dagen geen antwoord (die 5 werkdagen staan dus in de bevestigingsmail). Dus nogmaals een klacht/vraag ingevuld. Wederom geen bericht na 1 week. Toen ik voor 3e keer een vraag/klacht ingediend heb (met alle velden ingevuld) kreeg niet ik maar mijn man uiteindelijk een antwoord! En dat antwoord luidde: “Het zou nu beter moeten zijn en daar kunnen we niets aan doen nu”…..


@Katja Meijer je hebt in ieder geval antwoord gehad 😉.  Ik zie dat er al een topic is waar u get probleem aangeeft.


@Joep1965 : dat was 1 van de klachten/opmerkingen. En die mail was trouwens op advies van de KPN-monteur. Wat de aansluiting ging ook niet geheel vlekkeloos.


Ben nu helemaal klaar met KPN, wat een flutbedrijf, waardeloos. Eerstvolgende mogelijkheid zeg ik mijn abonnement op. 


Wat is er aan de hand @deWeert 


Wat is er aan de hand @deWeert 

Continu problemen met netwerk, apparatuur etc. Klantenservice blijft maar zeggen dat ik moet resetten, dit heb ik het afgelopen jaar al zo vaak gedaan, dan is er de mogelijkheid een betaalde (?!) monteur langs te laten komen. Mijn vrouw en ik werken allebei regelmatig thuis, dit geeft zoveel frustratie en over de kinderen maar niet te spreken die het uitvallen van de WiFi als het einde van de wereld beschouwen. 


Klagende kinderen is wel het laatste wat je wil😉. Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? Welk type modem heb je? Heb je tv van kpn en zoja blijft die het wel goed doen? Heb je wifi versterkers en zoja welk type? Gebruik je draadloze verbindingssets of is er een switch in het netwerk? Probeer zoveel mogelijk info te geven dan kunnen we je op weg helpen om het goed te krijgen. 


Klagende kinderen is wel het laatste wat je wil😉. Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? Welk type modem heb je? Heb je tv van kpn en zoja blijft die het wel goed doen? Heb je wifi versterkers en zoja welk type? Gebruik je draadloze verbindingssets of is er een switch in het netwerk? Probeer zoveel mogelijk info te geven dan kunnen we je op weg helpen om het goed te krijgen. 


Laat maar, ik ben er klaar mee. Ik stap over naar Ziggo o.i.d. 


Ga voor je overstapt eerst op het forum van Ziggo of anderen kijken.  Er staan heel veel soortgelijke problemen op. Men denkt dat een goede internetverbinding zo makkelijk is maar je wil niet weten wat mensen allemaal aansluiten.  Vooral die goedkope chinese spullen zijn funest.  Omvormers van zonnepanelen geven ook vaak problemen.  Dus oriënteer je goed.


Ga voor je overstapt eerst op het forum van Ziggo of anderen kijken.  Er staan heel veel soortgelijke problemen op. Men denkt dat een goede internetverbinding zo makkelijk is maar je wil niet weten wat mensen allemaal aansluiten.  Vooral die goedkope chinese spullen zijn funest.  Omvormers van zonnepanelen geven ook vaak problemen.  Dus oriënteer je goed.

Het gaat meer om de service, of het gebrek eraan bij KPN. 


Beste @deWeert, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! We helpen je natuurlijk graag verder op het forum, maak daarvoor dan even een eigen topic aan met je vraag en uitleg. De community denkt graag met je mee!


Wat is er aan de hand @deWeert 

Continu problemen met netwerk, apparatuur etc. Klantenservice blijft maar zeggen dat ik moet resetten, dit heb ik het afgelopen jaar al zo vaak gedaan, dan is er de mogelijkheid een betaalde (?!) monteur langs te laten komen. Mijn vrouw en ik werken allebei regelmatig thuis, dit geeft zoveel frustratie en over de kinderen maar niet te spreken die het uitvallen van de WiFi als het einde van de wereld beschouwen. 

 

 

Ligt het aan KPN? Of aan je eigen apparatuur?

Als je de monteur laat komen, kunnen we uitzoeken waar het aan ligt. 

Lag het probleem verolgens bij KPN, betaal je helemaal niks. Lag het probleem bij jezelf, dan was het een waardevol monteursbezoek.

 

( p.s. Als het aan je eigen apparatuur of kabels ligt, zul je de problemen bij een andere provider ook ervaren)


Ligt 100% aan kpn. 


beste kpn

Ik zit vanaf afgelopen vrijdag zonder internet en tv!

nu heeft de netbeheerder 3 stuks glasvezel kapot gemaakt en dit netjes doorgegeven bij jullie.

het gat heeft 2 dagen + een weekend opengelegen maar er is tot op heden niks gerepareerd.

kpn personeel die bellen sturen een monteur langs om een demping meting te doen en ik heb hem verteld dat het probleem in de straat ligt en niet bij mij binnen.

hoe kan het zo zijn dat hier geen prioriteit van word gemaakt? Om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Met deze service ben je in staat je abonnement op te zeggen en over te stappen naar een concurrent.


Dag @SvanIwaarden , kpn heeft er geen baat om een storing langer te laten duren dan nodig. Maar aannemers komen om in het werk en er moet nogal wat gebeuren.  Er moet een graafploeg naar toe, er moet een lasser naar toe en misschien moet er wel nieuw glas in geblazen worden.  Als je een mobiel abonnement heeft bij kpn kunnen ze er een grote bundel op zetten zodat je toch wat kan.


joep1965

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik snap dat er mensen naar toe moeten maar als iets open ligt scheelt de helft van de mensen.
dus waarom word er niet direct gehandeld als er om gevraagd word.
en word en verwezen naar 1 tot 3 werkdagen en is er tot nu nog steeds niets gebeurd.
en ziet het volgends de klantenservice(telefonisch) niet rooskleurig uit en hebben ze rond 29 december tijd.
hopelijk word er snel gehandeld en ontstaat er niet meer schade dan wat er nu is aangericht door het weer.

Ik heb een kpn mobiel abonnement met 100gb gekregen voor zolang dit volhoud met 2 kinderen.