Skip to main content

Misschien is dit nog een oplossing @RalphBouten ?:
Zet alle extra pakketten uit, neem de laagste internetsnelheid en het goedkoopste TV abonnement en betaal dit gewoon door tot je je nieuwe huis hebt.

Maar zoals de anderen voorstellen, is opzeggen goedkoper en later weer aanmelden, misschien krijg je dan ook nog een Nieuweklantkorting, maar daar beslissen wij niet over, maar het kan een optie zijn als je 6 maanden geen klant meer bent.

Waar komen toch die 6 maanden vandaan. Ik heb het nog nooit in de Algemene Voorwaarden terug kunnen vinden, behalve in dit forum waar wat superusers dit constant rond papegaaien. Maar misschien staat het heel verborgen in de Algemene voorwaarden KPN voor televisie van priveklanten.

https://www.kpn.com/algemeen/algemene-voorwaarden/prive/televisie.htm

 

Admin: afgesplitst wegens off-topic

Hoi @dommeke 

Zo’n actie heeft altijd actievoorwaarden.

Zie de huidige actie van “6 maanden voor € 35 /mnd”. Deze beperking staat er meestal in.

 


Voor mij dubieus. Voorwaarden die worden gesteld, die niet bij het aangaan zijn overeengekomen. Direct schrijven ze nog dat je geen bril mag dragen. 


Hoezo dubieus? Je kan deelnemen aan deze actie (of niet) en de voorwaarden krijg je vooraf, net als de algemene voorwaarden.


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Wat jij laat zien doet lijken op een overeengekomen voorwaarde, maar dat lijkt dus niet het geval. 


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Wat jij laat zien doet lijken op een overeengekomen voorwaarde, maar dat lijkt dus niet het geval. 

Bij toto krijg je als nieuwe klant 100 gratis spins, daarna nooit meer. Is dat ook artikel 1 want ik kan toch ook elke dag een nieuw account maken?

De algemene voorwaarden en aanvullende actie voorwaarden is iets waar je mee akkoord gaat wanneer je opnieuw klant wordt, dus je gaat ook akkoord dat je geen actiekorting krijgt als je minder dan 6 maanden geleden klant was.


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Wat jij laat zien doet lijken op een overeengekomen voorwaarde, maar dat lijkt dus niet het geval. 

Bij toto krijg je als nieuwe klant 100 gratis spins, daarna nooit meer. Is dat ook artikel 1 want ik kan toch ook elke dag een nieuw account maken?

De algemene voorwaarden en aanvullende actie voorwaarden is iets waar je mee akkoord gaat wanneer je opnieuw klant wordt, dus je gaat ook akkoord dat je geen actiekorting krijgt als je minder dan 6 maanden geleden klant was.

Waar staat dat dan in de Algemene Voorwaarden voor TV prive gebruikers van KPN.

Het is niet voor niets dat men bij wijziging van de AV (ook bij KPN) de overeenkomst kan beeindigen. 


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Welk "selectief gezelschap"? Die actievoorwaarde dat je de laatste zes maanden geen abonnement bij KPN mag hebben gehad is toch voor iedereen van toepassing en niet voor een "selectief gezelschap"?


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Welk "selectief gezelschap"? Die actievoorwaarde dat je de laatste zes maanden geen abonnement bij KPN mag hebben gehad is toch voor iedereen van toepassing en niet voor een "selectief gezelschap"?

Lijkt me nogal vragen naar de bekende weg. Misschien kan je zelf iets bedenken. om je te helpen “Je mag de laatste zes maanden geen abonnement bij KPN mag hebben gehad”.

 


De discussie van de laatste paar reacties heeft niets te maken met de vraag.


De discussie van de laatste paar reacties heeft niets te maken met de vraag.

Peter 100% mee eens, maar dit werd weer eens aangehaald door een superuser. (Ik zie dit jou overigens nooit doen en ook @wjb was van dit soort opmerkingen normaliter gevrijwaard).


… maar dit werd weer eens aangehaald door een superuser. ...

Ik snap deze reactie niet immers jij bent het geweest die de vraag stelde waar die 6 maanden toch vandaan komen. @RBxx geeft daar, mijns inziens, alleen maar een antwoord op en vervolgens slinger jij zelf de off-topic discussie aan.


Inderdaad @PeterG. Deze discussie lijkt mij voer voor een ander topic.

 

Terug naar mijn vraag en het antwoordt van KPN:

Ondanks dat ik niet tevreden ben met de reactie van KPN en haar mogelijkheden heb ik wel een antwoord ontvangen. Wellicht dat KPN, in mijn geval, even persoonlijk contact met mij kan opnemen over de mogelijkheden die KPN wel kan bieden.

 

Graag prive als het even kan.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Ralph


Ik ben geen jurist, maar die 6 maanden is dus volgens jou bestemd voor een selectief gezelschap waarvoor een uitzondering wordt gemaakt. lijkt mij dat artikel 1 van de Nederlandse grondwet daar iets over zegt.  

Welk "selectief gezelschap"? Die actievoorwaarde dat je de laatste zes maanden geen abonnement bij KPN mag hebben gehad is toch voor iedereen van toepassing en niet voor een "selectief gezelschap"?

Lijkt me nogal vragen naar de bekende weg. Misschien kan je zelf iets bedenken. om je te helpen “Je mag de laatste zes maanden geen abonnement bij KPN mag hebben gehad”.

Precies en die voorwaarde geldt voor iedereen, niet voor een "select gezelschap".