Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vorige week is mijn KPN abonnement ingegaan. Ik heb gekozen voor een cadeaubon van Coolblue. In de mail staat dat ik deze ontvang wanneer het abonnement ingaat. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Is er toevallig iemand die weet wanneer dit ook daadwerkelijk gestuurd wordt?

 

Vriendelijke groeten,

Volgens mij na 14 dagen. Anders zou u kunnen annuleren en die cadeaubon kunnen houden. Dat is niet handig vanuit KPN bezien...


Hallo @Walter2023 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt één werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron : 

 


Bedankt voor de reacties, als ik het antwoord van @Noordzee zie dan wordt de Coolbluebon 1 dag na de start van het abonnement verstuurd. Dit had ik inderdaad ook al gelezen in een e-mail van KPN. Dit is alleen al een week geleden. De 14 dagen bedenktermijn is ook al verlopen. Daarom vroeg ik het me af.

Factuur heb ik wel direct ontvangen ;)


Inderdaad @Walter2023 ,

Neem dus contact op met Sidekix. (Zie mijn eerste reactie.) 


@Noordzee bedank voor je tip en reactie. Zal morgen even bellen 👍


@Walter2023 nieuwsgierig of je meer info hebt weten te achterhalen. Ik wacht ook nog op mijn bon maar kreeg het bedrijf niet te pakken :)


Dag @CornelPalm ,

Ik ben net gebeld dat de bon wegens grote succes volgende week wordt gemaild. Denk dat je er goed aan doet om toch even te bellen. 


Net gebeld en idd zelfde antwoord. Ze zijn op dus duurt het wat langer. :)

 

ze zijn gelukkig wel eensgezind met de antwoorden dat geeft hoop ;)