Skip to main content

Naast mijn vaste woonverblijf ben ik ook regelmatig in mijn recreatiewoning. Er ligt een ethernetkabel maar daar ben ik nog niet op aangesloten. Moet ik nu twee abonnementen nemen of is daar een andere, goedkopereoplossing voor? 

Hallo @Michielwim ,

Je kunt inderdaad twee aparte abonnementen nemen. Jouw abonnement van thuis gaat daar niet werken. 
 

Een alternatief is mobiel internet. Maar als je op een computer wilt werken, is dat niet ideaal. Dan kun je het beste een aparte Vaste aansluiting bestellen bij KPN.


Hi Michiel, welkom op het forum. 

Hallo @Michielwim ,

Je kunt inderdaad twee aparte abonnementen nemen. Jouw abonnement van thuis gaat daar niet werken. 
 

Een alternatief is mobiel internet. Maar als je op een computer wilt werken, is dat niet ideaal. Dan kun je het beste een aparte Vaste aansluiting bestellen bij KPN.

Dit is inderdaad juist. Dit wordt gezien als 2 losse adressen waardoor je 2 abonnementen nodig zult hebben. Mobiel internet is een optie, afhankelijk van wat je daar precies gaat doen. Als het af en toe e-mail lezen is, dan kan dit prima. Eventueel door je mobiel als een hotspot in te zetten, dan gebruik je de data van je mobiele abonnement. Voor 'zwaarder’ gebruik zoals video's kijken etc. is dit niet ideaal omdat je bundel dan vrij snel op zal gaan.