Skip to main content

Ik heb nu een glasvezel aansluiting (Reggefiber) van T-mobile met een up/down snelheid van 800 mbit.

Wanneer gaat KPN meer dan 500 mbit leveren via Reggefiber?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ja wat ik er eigenlijk mee bedoel is

dat de 1Gbps dan op de gewone glasvezel wel haalbaar zou moeten zijn en volgens mij is er hier ooit getest dat men met gemak 10Gbps over de lijn kan gooien

Hoever dat het nog in de toekomst ligt ??

Maar goed ik wacht verder even af op de beloofde 1Gbps up want die is bij menno weer hoger


Dat kan allang. Provider Tweak gebruikt al langere tijd 10 Gbps die beschikbaar is voor sommige klanten.


@MennoG78 Het is nog steeds. Er lijkt wel vordering te zijn in het hoe en wat. Ik hoop hier komende weken wat meer duidelijkheid over te kunnen geven. 


@Bart_Z dank je voor je terug koppeling je collega die ik aan de telefoon sprak had het wel over een vergoeding maar konden ze pas doen als het is opgelost. Alleen is mijn 6 maanden korting bijna om hoe gaan we hier mee om weet jij dit?


@MennoG78, als dat besproken is, dan gaan we dat regelen. Daar komen we wel uit.


@Bart_Z  hoop het degene aan de telefoon zei zelf anders verlegen we gewoon die maanden want je heb er sinds dag 1 nog geen profeit van gehad

Alleen contact opnemen doen ze niet meer is nu al 2 weken stil


Ja, die oplossing gaan we vinden @MennoG78. Hopelijk snel meer duidelijkheid en komt er ook snel weer contact. 


Is er uperhaubt wel iemand die de 1 gigabit snelheid haalt?

zou daar graag is een screenshotje van willen zien:joy:


volgens mij niet haha

 


Net gebeld door KPN dat ze als het goed is een oplossing hebben en dat deze 20 oktober landelijk wordt doorgevoerd


Net gebeld door KPN dat ze als het goed is een oplossing hebben en dat deze 20 oktober landelijk wordt doorgevoerd


Zooo heee, hebben ze eindelijk de begrenzer gevonden?? :no_mouth:


Ik haalde de laatste 2 maanden zo'n 920mbit…

 

Helaas kom ik nu nooit meer boven de 700mbit uit :P

 

Hoop dat het snel gefixed wordt!


@bartketelaar ze zeiden tegen mij 20 oktober brengen ze een netwerk update uit op hun apparatuur


@bartketelaar ze zeiden tegen mij 20 oktober brengen ze een netwerk update uit op hun apparatuur

Ik ben heel benieuwd of je dan wel zo'n 940Mbps zult kunnen halen.


@wjb anders ik wel.

Ze had het over dat ze de profielen opnieuw gingen indelen ook omdat de 1 GB upload ook binnenkort komt


@Bart_Z 

 

Weet jij iets van een update af…. 

En zo jammer dat hier alles nu weer zo inkakt :(

 

 


Ik heb m’n abonnement afgelopen weekend teruggeschroefd naar 500Mbit.  Jammer dat ik nu 6 maanden heb betaald voor een product welke bij lange na de beloofde snelheid niet haalt en dat KPN er zo lang voor nodig heeft om überhaupt iets te zeggen over oorzaak/oplossing.  Een compensatie vanuit KPN op dit vlak zou prettig zijn (bijvoorbeeld nog eens 6 maanden 1Gbit voor de aanbiedingsprijs die ik de eerste 6 maanden had). Voor nu heb ik de snelheid teruggezet want ik ga echt niet 85 euro betalen voor een abonnement waarbij ik niet de volledige snelheid behaal.


@Erwin84 Is er ook een monteur bij jou geweest om het issue te achterhalen? (excuus als ik een bericht gemist heb. Het topic is erg lang)


Hoi @Erwin_ 

 

Helaas is er bij mij nooit een monteur geweest, Bart_Z zou regelen dat ik gebeld zou worden, dit is een aantal keer toegezegd echter helaas heeft er nooit een afspraak plaatsgevonden. Zelf bellen met de helpdesk is weinig zinvol aangezien zij niet bekend lijken met de problematiek en zij geen toegang hebben tot de informatie waar jullie wel toegang tot hebben.


@bartketelaar ze zeiden tegen mij 20 oktober brengen ze een netwerk update uit op hun apparatuur

Dus kort samengevat zou het probleem met de gigabit snelheid dan opgelost zijn op die datum.

Ben hier zéér benieuwd naar of ze het deze keer wel op kunnen lossen en ook de compensatie die beloofd is voor al die tijd dat het niet gewerkt heeft.

Vingers crossed zullen we maar zeggen we houden het in de gaten :nerd::thinking:


Is er uperhaubt wel iemand die de 1 gigabit snelheid haalt?

zou daar graag is een screenshotje van willen zien:joy:

Sinds vanmorgen haal ik het ja

@wjb ze hebben wat gevonden

 


Dat ziet er goed uit, precies de verwachte 940Mbps.


@wjb zeker nu is hij zelfs met de KPN servers goed.

 

Wordt nu ook tv gekeken en 3 keer netflix dus netjes dacht ik zo.

Ze hebben mijn adres blijkbaar als test gebruikt werd net gebeld de 20e zouden ze het landelijk doorvoeren.


@wjb zeker nu is hij zelfs met de KPN servers goed.

 

Wordt nu ook tv gekeken en 3 keer netflix dus netjes dacht ik zo.

Ze hebben mijn adres blijkbaar als test gebruikt werd net gebeld de 20e zouden ze het landelijk doorvoeren.

De 20 ste kan het gebeuren lijkt wel een copy van de staatsloterij reclame :joy::rofl:

Maar moet het nog zien :nerd:


Ja mooier kan ik het niet maken.

merkte het vanmorgen al dat ik wakker werd me fritzbox had een push bericht gestuurd dat de verbinding down gegaan was om half 5 en dacht ga eens Speedtest doen en wist niet wat ik zag.

In de ochtend werd ik benaderd door KPN of ik wilde testen want ze hadden wat op de centrale bij ons in de stad aangepast en dat heeft goed effect gehad


Hoi @Erwin_ 

Komt er morgen een landelijke  netwerk update voor de gigabit aansluiting?

Heb daar nog niks over kunnen achterhalen behalve op de reacties hierboven :thinking: