Skip to main content

Ik heb nu een glasvezel aansluiting (Reggefiber) van T-mobile met een up/down snelheid van 800 mbit.

Wanneer gaat KPN meer dan 500 mbit leveren via Reggefiber?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

@spike11 ze hebben mijn ticket inmiddels gesloten en kreeg ook als melding dat deze de 20e live zou gaan in de nacht.


@spike11 ze hebben mijn ticket inmiddels gesloten en kreeg ook als melding dat deze de 20e live zou gaan in de nacht.

Nou nog nachtje overslapen dan, ben benieuwd morgen of het ook daadwerkelijk gebeurt aangezien dit aan jou telf is medegedeeld en niet via de berichtgeving van KPN :joy:


Hier kom ik met mijn 1Gbit verbinding niet boven de 700Mbit uit :disappointed:

 


De aanpassing was bij mij pas 4:30 in de ochtend


Hier is niets veranderd. Blijf nog steeds onder de 700Mbps. Zie ook niet dat de WAN verbinding verbroken is. 


Helaas niets gebeurt hier :(

 

 


Hmmm hier lijkt het sinds vandaag ok weer aangepast te zijn kom weer niet hoger als 750

 


Ja hier ook niks veranderd dus wéér blij gemaakt met een dooie mus.

Was hier al bang voor dat het zou gebeuren.:joy:


opeens werkt het weer

 


Ik heb op mijn Gigabit lijn nog nooit de 850Mbps gezien. Oorspronkelijk kwam ik na mijn overstap van XS4ALL 500/500 naar KPN 1000/500 niet eens boven de 300Mbps maar na een repro werd het rond de 660/670.

Volgens de monteur die het pakket installeerde was dit het maximaal haalbare en moest ik niet verwachten dat ik 800+ zou redden.

Uit jullie eerdere berichten haal ik dat 850 sowieso geen probleem zou moeten zijn. 


Ik heb op mijn Gigabit lijn nog nooit de 850Mbps gezien. Oorspronkelijk kwam ik na mijn overstap van XS4ALL 500/500 naar KPN 1000/500 niet eens boven de 300Mbps maar na een repro werd het rond de 660/670.

Volgens de monteur die het pakket installeerde was dit het maximaal haalbare en moest ik niet verwachten dat ik 800+ zou redden.

Uit jullie eerdere berichten haal ik dat 850 sowieso geen probleem zou moeten zijn. 

Je zegt het goed zou géén probleem moeten zijn maar is het wel. Na maanden hebben ze het nog niet opgelost en komen met geen oplossing.

Als ze dan tegen je zeggen op 20 okt een landelijke update die ook niet komt dan word het probleem wel héél ongeloofwaardig


Lijkt hier weer opgelost vandaag overdag schommelde de verbinding enorm leek wel een jojo


Lijkt hier weer opgelost vandaag overdag schommelde de verbinding enorm leek wel een jojo

:clap_tone1::clap_tone1::clap_tone1: Bravo!! KPN


Hoi allemaal! 

Uiteraard heb ik het team gevraagd om verdere uitleg en die is er ook gekomen. Ik plak hier even de reactie/uitleg:

Voor een groot deel van het netwerk hebben we deze ochtend (20-10 ) een wijziging doorgevoerd in de profielen. Om deze actief te maken moet het modem opnieuw verbinden met het netwerk. Je kunt zelf je modem uit-aan zetten of wachten tot de verbinding wordt gereset door het netwerk. Dat zal aankomende week in fases plaatsvinden.

Een deel van de klanten hebben we deze oplossing in profielen nog niet doorgevoerd. Hier zijn we natuurlijk druk mee bezig en proberen ook binnen enkele weken deze netwerk delen de aanpassing door te voeren. Er zijn drie groepen te noemen. (1) Groep zonder problemen met de aansluiting. (2) groep die nu de wijziging actief kan maken door herstart modem of wachten op herstart verbinding. (3) groep waar we nog werken aan de oplossing


Hoi allemaal! 

Uiteraard heb ik het team gevraagd om verdere uitleg en die is er ook gekomen. Ik plak hier even de reactie/uitleg:

Voor een groot deel van het netwerk hebben we deze ochtend (20-10 ) een wijziging doorgevoerd in de profielen. Om deze actief te maken moet het modem opnieuw verbinden met het netwerk. Je kunt zelf je modem uit-aan zetten of wachten tot de verbinding wordt gereset door het netwerk. Dat zal aankomende week in fases plaatsvinden.

Een deel van de klanten hebben we deze oplossing in profielen nog niet doorgevoerd. Hier zijn we natuurlijk druk mee bezig en proberen ook binnen enkele weken deze netwerk delen de aanpassing door te voeren. Er zijn drie groepen te noemen. (1) Groep zonder problemen met de aansluiting. (2) groep die nu de wijziging actief kan maken door herstart modem of wachten op herstart verbinding. (3) groep waar we nog werken aan de oplossing

Oke duidelijk :pray_tone1: ​​​​​​

We w88 het nog ff af :smirk:


Ook ik ben blij dat 1 GB internet snelheid komt…

En ik gebruik die 500 MB die ik nu heb wel,,, Met grote games die hier regelmatig download tussen de 60 en 120GB is dit toch wel fijn,,, En ja de snelheid ligt dan op 350 a 400 MB per seconden dan staat er nog 2 maal netflix aan 2 maal consoles 2 maal laptops en een gamepc 2  tv waarvan 1 4k telefoontjes tablets slimme aparaten tel ik niet eens mee dus alles bij elkaar opgeteld word er wel daadwerkelijk de 500 aangetikt niet contenu maar wel vaak zat dat ik blij ben met de snelheids verhoging, 

Ik merk goed als 2 consoles een game aan het downloaden zijn en gemiddeld met 300 a 350 MB binnekomen dat de snelheid inkakt op de pc die bijvoorbeeld een flink bestand via steam download

Dan tel ik daarbij op dan word er tegelijk nog 1 a 2 live streams uitgezonden, Pc staat via steam updates of games binnen  tehalen hier gaat het er wel stevig op.

 

Op deze bovengenoemde momenten en die zijn er toch bijna dagelijks word het internet flink opgesnoept maar als er niks gedownload word en alleen gestreamt internet en gamen valt het inderdaad mee met het verbruik..

Maar toch blij als de games gedownload worden of als de updates voor games binnenkomen die zijn tegewoordig ook flink, dan toch blij dat de 500 mb lijn er is.

 

Inderdaad het zal voor het gros niet nodig zijn 500MB laat staan 1GB maar in mijn geval en x aantal klanten zal dit wel fijn zijn en mooi dat dit dat voor die klanten die het nodig hebben wel beschikbaar is.

Ik ben het er ook mee eens voor de gemiddelde huishouden paar telefoontjes tablets een laptopje/desktop netflixje of 2 dat je het inderdaad niet nodig hebt maar nogmaals voor die klanten zoals ik is het wel een uitkomst dus voor ieder wat wills

1000/500

Ja ik heb ook datzelfde probleem allreen begon het bij  mij als een jo jo effect van 300 Mn naar 1.2 Gb en weer  terug zoiets via Fast, nu zit ik op 590 Mb Down en 512 Up.

Vier monteurs  geweest  laaste  liet het weten omdat ik een matras op de grond zou hebben liggen??? ZDie ligt er niet, de eerste heeft het glasvezel kastje gemeten, keam naar zeggen rond de  800 - 1000 Mb uit, de tweede dit  niets maar ging  naar de centrale een lijntje leggen? Wazig allemaal  ..  de derde maatkte de glasvezel schoon en verving NT de derde  kwam gewoon niet. (Omdat in de gang een centrale stond/staat en in de kamer op de grond een Matras zou liggen die er nooit heeft gelegen.  nou  ja..

Met vriendelijke  groet,

Frans 


Hier gelukkig al 2,5 week nu goed elke keer tussen de  930 / 940 mbit download en upload 690 / 751 mbit hier niks meer te klagen gelukkig na de aanpassing.

 

tijdstip van de dag dat ik met de Windows 10 app test maakt niet uit


Hier gelukkig al 2,5 week nu goed elke keer tussen de  930 / 940 mbit download en upload 690 / 751 mbit hier niks meer te klagen gelukkig na de aanpassing.

Time flies when you are having fun. :wink:

 


Hier gelukkig al 2,5 week nu goed elke keer tussen de  930 / 940 mbit download en upload 690 / 751 mbit hier niks meer te klagen gelukkig na de aanpassing.

Time flies when you are having fun. :wink:

 

Haha voelt al als 2,5 week

 

 


Goedendag,

Ik woon in Winterswijk en als ik op sommige postcode's kijk in Winterswijk  is er wel 1GB snelheid beschikbaar en helaas niet bij mij. Nu is mijn vraag wanneer ik in mijn postcode gebied ook de 1GB beschikbaar komt. 

Heb nu Hussel 500 Mbit 

postcode is

Nu zijn er maandag wel werkzaamheden uit gevoerd tussen 4.00 en 7.00  maar wat ze gedaan hebben geen idee

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Als een nieuwe klant, vind ik het fijn om te horen dat KPN toch ermee bezig. 

Want ik heb ook een soort gelijke probleem dat mijn upload snelheid vaker hoger is dan mijn downloadsnelheid.

Ik heb een v12 box icm glasvezel (1000/500). Begreep van de monteur op de dag van montage, dat het geen constante snelheid zou zijn, maar meer een piek.  Geen probleem dacht ik, maar nu is de snelheid ver te zoeken. :-)

Ik ga ervanuit dat mijn abonnement gegevens goed staan en niet wordt geknepen. Althans daar ga ik van uit. 

 

Admin: naar topic over dit ondewerp verplaatst

 

 


@AmitM, we zijn hier zeker mee bezig. Vandaar dat ik jouw bericht ook even naar dit topic heb verplaatst. Er wordt niet geknepen inderdaad. Maar in sommige gevallen moet er nog wel een aanpassing worden gedaan in het netwerk. 


@winterswijker, ik zie inderdaad dat er nog geen 1GB verbinding mogelijk is bij jou. Wanneer dit komt, geen idee. Kan ik niets over zien.  Als het komt dan is dat niet op korte termijn.


Hoi allemaal! 

Uiteraard heb ik het team gevraagd om verdere uitleg en die is er ook gekomen. Ik plak hier even de reactie/uitleg:

Voor een groot deel van het netwerk hebben we deze ochtend (20-10 ) een wijziging doorgevoerd in de profielen. Om deze actief te maken moet het modem opnieuw verbinden met het netwerk. Je kunt zelf je modem uit-aan zetten of wachten tot de verbinding wordt gereset door het netwerk. Dat zal aankomende week in fases plaatsvinden.

Een deel van de klanten hebben we deze oplossing in profielen nog niet doorgevoerd. Hier zijn we natuurlijk druk mee bezig en proberen ook binnen enkele weken deze netwerk delen de aanpassing door te voeren. Er zijn drie groepen te noemen. (1) Groep zonder problemen met de aansluiting. (2) groep die nu de wijziging actief kan maken door herstart modem of wachten op herstart verbinding. (3) groep waar we nog werken aan de oplossing

Oke duidelijk :pray_tone1: ​​​​​​

We w88 het nog ff af :smirk:

@Bart_Z weet je al iets meer wanneer dit daadwerkelijk gebeurt


@AmitM, we zijn hier zeker mee bezig. Vandaar dat ik jouw bericht ook even naar dit topic heb verplaatst. Er wordt niet geknepen inderdaad. Maar in sommige gevallen moet er nog wel een aanpassing worden gedaan in het netwerk. 

We wachten het rustig af.