Skip to main content

Ik heb nu al een paar dagen last van 100% pakket loss op mijn Xbox waardoor ik sommige spellen niet meer online kan spelen.
De Xbox is draadloos verbonden maar de interverbinding is top.
Ik heb het zelf proberen op te lossen door UPnP aan te zetten in de modum, toen dit niet werkte heb ik poorten ingesteld maar ook zonder succes. Ik heb dit probleem vaker op het forum voorbij zien komen maar zonder oplossing die mij verder hebben geholpen.
Is er inmiddels al wat meer bekend over dit probleem en zo ja heeft iemand een oplossing?

 

KPN neem dit serieus alstublieft!!! Het is niet alleen Warzone waar de problemen zich voordoen. Dat kan nu wel opgelost zijn maar dit geldt dus ook voor andere spellen. Er is wat goed mis aan jullie kant. Los dit op!!


KPN neem dit serieus alstublieft!!! Het is niet alleen Warzone waar de problemen zich voordoen. Dat kan nu wel opgelost zijn maar dit geldt dus ook voor andere spellen. Er is wat goed mis aan jullie kant. Los dit op!!


Ik heb het even opgezocht en het komt inderdaad vooral voor bij kpn gebruikers.
Ik hoop ook dat ik een goede oplossing via het forum kan krijgen, anders moet ik maar gewoon telefonisch contact opnemen.


@Tjardo Welkom op het forum. Er waren inderdaad wat problemen met routering en de servers waar Warzone op draait. Bestaat het probleem op dit moment nog? De signalen die ik heb ontvangen zijn dat de meeste problemen opgelost zouden moeten zijn.


@Tjardo Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Geachte Rutger,

 

Ik volg dit topic al een tijdje, en ook ik heb hetzelfde probleem. Nog steeds helaas. Mijn netwerk ziet er zo uit. Internet komt binnen via glasvezel, op de V10a. Vervolgens heb ik een kabel doorgetrokken naar mijn Experia extender. Daarnaast staat mijn Xbox en die heeft een goede verbinding, Op het pakketverlies na. Juist dit is blijkbaar nodig om het spel (Call of Duty Modern Warfare).

 

Ik heb de xbox met wifi aangesloten op het internet, maar heb het ook bekabeld geprobeerd. Beiden geven hetzelfde probleem.


Hier onder wat screenshots en foto's die ik heb gemaakt van een snelheidstest die ik heb gedaan.

 

Ik ben totaal niet bekend met portforwarding, dus daar ben ik maar van afgebleven.

 

mocht u een oplossing hebben, dan ben ik u enorm dankbaar!

 

mvg, Mark

 

 


@Mark Vd L Welkom op het forum. Wat irritant dat je problemen ondervindt met package loss. Ik begrijp dus dat alle apparaten in het netwerk goed werken en de internetsnelheid ook goed is. Het internet op de Xbox is ook snel maar toch lukt het niet om games te spelen. Is dit specifiek bij Call Of Duty of heb je dit probleem ook bij andere spellen? En is de package loss altijd 100% of wisselt dit percentage?


@Rutger_ 

 

Yes, alle apparaten werken prima en de internetsnelheid is meer dan prima. Het is alleen bij Call Of Duty, maar ik moet je bekennen dat dit ook het enige spel is wat ik online speel. De momenten wanneer dit gebeurd is het 100% of niks.. zoals gisteren en vandaag. Na uw reactie ben ik het even gaan checken en heb toen de xbox een harde reset gegeven,e en heb ook de stroom van de v10a afgehaald voor 1 min en toen weer opgestart. ( dit heb ik vaker gedaan maar tot toen zonder resultaat). Nu werkt het gelukkig al twee dagen, dus ik houd mijn hart vast en hoop dat hij het blijft doen. Voor nu in ieder geval bedankt voor uw tijd en reactie, maar voor mij lijkt het probleem te zijn verholpen.. 


Hoi allemaal,

Ik heb zojuist een topic aangemaakt waarin ik een oplossing beschrijf. De harde reset werkt voor mij namelijk niet permanent. Zie https://forum.kpn.com/internet-9/fix-voor-package-loss-xbox-one-kpn-experiabox-v10a-515455?postid=1122571#post1122571. 

Ik hoop dat jullie hier ook wat aan hebben!