Skip to main content

Goedendag, ik heb sinds 3 januari een 1GB fiber verbinding. De monteur toonde op zijn apparaat aan dat ik op 900/900 zat. Maar mijn bedrade PC haalt de download bij lange na niet : 160 zondagavond en 190 maandagochtend vroeg. Upload zit wel OK, rond de 850.

 

 

@Simon van Wijlen heb je met een nieuwe kabel direct aangesloten op het modem gemeten? Dus zonder een switch of iets dergelijks. 


Hoi @Simon van Wijlen en bedankt voor jouw bericht :)

Is er nog iets veranderd de afgelopen dagen? Wat ik je sowieso alvast wil adviseren is om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Mocht dat niet voor verbetering zorgen, laat het dan vooral weten zodat we door kunnen schakelen!


@Simon van Wijlen heb je met een nieuwe kabel direct aangesloten op het modem gemeten? Dus zonder een switch of iets dergelijks. 

Als ik een bijna-1gb upload heb is m’n switch prima en is het raar dat m’n download zo laag is. Dan zit het probleem bij de KPN en niet bij mij 


@Simon van Wijlen heb je met een nieuwe kabel direct aangesloten op het modem gemeten? Dus zonder een switch of iets dergelijks. 

Als ik een bijna-1gb upload heb is m’n switch prima en is het raar dat m’n download zo laag is. Dan zit het probleem bij de KPN en niet bij mij 

Lijkt mij ook wel hoor, anders zou de upload niet zo hoog zijn. Ben wel benieuwd of je verschil ervaart nadat je het glasvezelkastje hebt gereset @Simon van Wijlen en zie je bevindingen graag tegemoet :)