Skip to main content

Wat ik ook invul voor ssid naam en wachtwoord ik kom maar niet op 5Ghz.

Vraag is. In de Basis (2.4 en 5Ghz) instelling kies ik een naam bijv.  “NaamBasis”  met wachtwoord ‘Wachtwoord”

Bij geavanceerd kies ik bij 2.4Ghz.  NaambasisWin. (voor windows) Met zelfde wachtwoord

en geavanceerd kies ik bij 5 Ghz.   NaambasisMac  (voor mac) ook zelfde wachtwoord.  (Die laatste vindt ie dan steeds niet. En ik wil graag kunnen kiezen. Wat doe ik niet goed?

Hallo @2.4 en 5.Ghz , als je de wijziging doorvoert binnen het modem klik je dan wel op TOEPASSEN ?

Het modem heeft wel enige tijd nodig, een aantal minuten, om e.e.a. te verwerken.

Als je computer of wat voor apparaat dan ook wifi dual band ondersteunt moet je beide SSID's zien en daaruit een keuze kunnen maken.

Als een apparaat slechts 1 van de 2 banden ondersteunt kun je alleen die betreffende band kiezen.

 


Aha... Misschien idd wat ongeduldig geweest. Ik ga dit uitvogelen. Bedankt voor het reageren.


Is het gelukt, @2.4 en 5.Ghz ? 


Ja. Hij doet het weer. Top. Thanks.


Super! Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je ons te vinden.


Goedemorgen,

ik heb problemen met het instellen van 2,4Ghz.

ik zet radioknop op aan, zichtbaar en toepassen maar na een paar minuten wachten staat de radioknop weer op uit.

 

kortom mijn apparaten kunnen het 2,4Ghz niet vinden.

hopelijk heeft u hier een oplossing voor.

 

groet JanR

 


.


Hallo @Janr2020  je hebt al 4 andere topics met dezelfde vraag lopen, dat is niet zinvol. je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.

 


Hallo JanD, excuses, dat was zeker niet de bedoeling.

kon mijn andere topics niet vinden, vandaar.

je snapt em al, nog nieuw hiermee.