Skip to main content

Ik wil graag een experia box die wel kan splitsen in 2.4 en 5 Ghz hoe kom ik hieraan…...mijn hele huis draait op 2.4 ggz voor wat betreft de nieuwe technologie maar die kun je blijkbaar niet meer aan zetten en dat wil ik als klant wel...dus hoe doe ik dat of waar krijg ik een andere box

 

Goedemorgen @Albert65, welkom hier. Alle modems die we leveren bieden 2.4 Ghz, dus jouw apparatuur zou hier ook gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ook is het bij de modems die we leveren niet mogelijk om de 2.4 en 5 Ghz te splitsen, dus omruilen zou wat dat betreft ook oplossing zijn. Als je een specifiek probleem ervaart, dan hoor ik graag wat er aan de hand is.

 

Admin: Lees hier alles over het instellen van een Extra Wifi netwerk op een KPN Box12


Hallo @Albert65 , welk merk en type modem heb je?

Als het een Experia V10 is kun je de 2.4 en de 5.0 nog wel splitsen d.m.v. een andere naam.

 


@JanD hoe kun je dat splitsen? 
mij heb een camera gekocht die alleen draait op enkel 2,4 ghz dus niet de dual band 


@JanD hoe kun je dat splitsen? 
mij heb een camera gekocht die alleen draait op enkel 2,4 ghz dus niet de dual band 

Hallo @Bdokman , inloggen in de modem en de 5.0-band een andere naam geven door bijvoorbeeld -5 toe te voegen aan de wifinaam,dan heb je 2 verschillende namen.

 


Heeft u ook versterkers? Want dan is dit niet mogelijk.


Heb geen versterkers @Nick83 

 

@JanD en inloggen doe je gewoon onder de naam Admin en dan je WiFi wachtwoord?


Heb geen versterkers @Nick83 

 

@JanD en inloggen doe je gewoon onder de naam Admin en dan je WiFi wachtwoord?

Hallo @Bdokman als je een V10 hebt en nog niet eerder ingelogd hebt in je modem is de gebruikersnaam admin al voor-ingevuld, bij wachtwoord geef je alleen lenter] en daarna geef je een eigen bedacht ww in en dat herhaal je nog een keer. Dus niet je wifi ww gebruiken, dat staat er los van.