Skip to main content

Ik heb de 5 GHz kanaal gisteren aangepast en dat bevalt me goed. Nu wou ik hetzelfde doen voor de 2.4 GH. Wanneer ik het kanaal aanpas en op opslaan klik, lijkt het kanaal goed opgeslagen te zijn.  Maar wanneer ik van tabjes wissel of de site herlaad, zijn mijn aanpassingen gewoon weg. Dit lijkt dus helemaal niet opgeslagen te zijn.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Welke firmwareversie heeft je modem @2.4 GHz kanaal aanpassen ??? Iets van met 60E erin of zo.

Dat moet je om veiligheidsredenen een paar standaard wachtwoorden eerst wijzigen.

Je moet eerst het routerwachtwoord wijzigen en daarna de standaard wifinaam en wachtwoord.

Als je dat gedaan hebt en hebt opgeslagen kun je met de 2,4-band van de ‘extra wifi’ aan de slag.

 


Firmware is V12.C.24.05.08. Ik heb al die dingen al een keer aangepast.
Het vreemde is dat ik wel de 5 GHz kanaal kan aanpassen maar niet 2.4. Dit doe ik bij het tabje wifisignaal


Alleen de rubriek extra wifi heeft gescheiden wifibanden, de standaard wifi niet @2.4 GHz kanaal aanpassen 


Hi @2.4 GHz kanaal aanpassen, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Heb je ook onze Kennisbank gezien met de instructies? Stel een apart 2.4 of 5 GHz netwerk in met de functie "Extra Wifi"


Reageer