Skip to main content

Beste KPN
Ik ben al zo’n 40 jaar bij KPN. We hebben alles bij KPN. Internet, WiFi, TV, 2x mobiele abonnementen.
Zondagavond 21 juli was er een internet storing bij KPN. En op dinsdagavond 23 juli wederom. Balen dus. 
Ik heb op woensdagochtend 24 juli gebeld met een klacht hierover. Helaas werd ik slecht ter woord gestaan. Er was totaal geen begrip voor de situatie. Ook kregen we geen mobiele data terug voor deze situatie nadat ik het gevraagd had. We kregen alleen te horen dat het probleem nu opgelost zou moeten zijn.
Jammer dat ik zo te woord werd gestaan na al die jaren trouwe lid te zijn. Dat verdienen we volgens mij niet. 
Ik hoop niet dat dit jullie nieuwe beleid is. 
MvG
*** ***

*** ***

*** ***

Admin: privégegevens verborgen i.c.m. privacy

Hoi @Storingen internet 
Storingen zijn altijd vervelend en komen ook meestal ongelegen, maar zijn niet altijd te voorkomen.
Je kunt eventueel als je dat wenst het klachtenformulier  invullen.


Hi Johan, welkom hier. 

Wat naar dat je die avonden een storing hebt gehad en ook nog eens niet vriendelijk te woord bent gestaan. Dit had zeker anders gemoeten, daarvoor mijn excuses, dit is zeker niet een nieuw beleid. Wat de data betreft lees ik dat je ook mobiele nummer bij ons hebt, je had daar tijdens het melden van de storing een bundel van 100 GB moeten krijgen die 7 dagen geldig is. Die kan alsnog toegevoegd worden wanneer je contact met ons opneemt. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

Werkt alles nu overigens weer goed? 


Dat is goed om te horen. Alles werkt weer goed. Gelukkig wel. Die 100GB wil ik eigenlijk nog wel hebben.


Fijn om te lezen, alles is bij deze geregeld. 


Reageer