Skip to main content

Ik heb vorige maand 2 facturen gekregen van beide ongeveer 45 euro(sneller internet buitengebied). Waarschijnlijk omdat het oude abonnement overging in het nieuwe. Voor mij zou dit geen extra kosten opleveren. Nu heb ik dus in 1 maand een rekening van 90+ euro. Ik heb 2 x met de KPN-chat gesproken en 1 vertelde mij dat het deze maand verrekend zou worden. De andere zei dat het al verrekend was(is niet). Hij stuurde mij een bestandje, waar ik niks aan heb, sloot de chat af zonder verder wat te zeggen en zit nog steeds met mijn probleem. Vandaar maar WEER naar het forum. 

 

Er zou een verrekening van 27 euro liggen bij jullie(dit zou ongeveer 45 euro moeten zijn). Graag hoop ik dat dit opgelost word. Ik ben de afgelopen maanden nu al zo vaak naar het forum moeten komen omdat de telefoon en chat medewerkers gewoon maar wat vertellen, problemen(die er niet hadden moeten zijn) niet opgelost worden en ik zoveel tijd kwijt ben elke keer met iets simpels oplossen. Ik vind het echt irritant worden nu.

 

Hoi Mike, begrijpelijk dat je daar niet vrolijk van wordt. :sweat: Ik heb de facturen bekeken en ik zie dat er op de factuur van 5 maart €42,50 in rekening is gebracht voor Sneller Internet Buitengebied 4G voor de periode van 1 t/m 31 maart. Op 6 maart kwam er een factuur voor het nieuwe Sneller Internet Buitengebied voor de periode van 5 maart t/m 5 april voor €47,07. In het kort betekent dit dat de overlappende periode waarin je dubbel betaalde van 5 t/m 31 maart was. Op de factuur van 7 april heb je €27,42 teruggekregen voor Sneller Internet Buitengebied 4G van 12 t/m 31 maart, dat betekent dat je nog wel geld terugkrijgt voor de periode van 5 t/m 11 maart. Dat houdt in: €42,50 : 31 = €1,37 x 6 = €8,22. Dit kan ik nog voor je vergoeden op de volgende factuur. Laat je me weten of ik dit voor je kan regelen? 


Ha sanne,

Dat mag je regelen voor me. En die 27 euro heb ik niet ontvangen(net nog de rekening gecheckt). En op 9 april is er 45,50 afgeschreven. Dus daar zijn die 27 euro ook niet af gehaald. 

 

Alvast bedankt!


Top! De €45,50 klopt, die is weer voor de periode van 6 april t/m 5 mei. Ik verwacht dat de €27,42 er binnenkort ook aankomt, zeker als de €45,50 al af is geschreven. Geef het nog twee werkdagen, dan moet het erop staan. De correctie van €8,22 heb ik bij deze ook ingevoerd, die wordt op de volgende factuur (rond 6 mei) in mindering gebracht. Mocht je woensdag de €27,42 nog niet hebben ontvangen, trek je hier dan aan de bel? :slight_smile:


Doe ik!

 

Dankjewel


Reageer