Skip to main content

2 KPN SuperWifi punten De KPN SuperWifi punten maken gebruik van de nieuwste mesh-technologie. Ze zijn draadloos aan te sluiten, dus geen gedoe met kabels.en daar mag ik voor betalen en nieuwe klanten krijgen dit! Hmmmm niet erg aardig voor vaste klanten!

1tje is draadloos aan te sluiten, niet alle2.

Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar daar is niets bijzonders aan. Want KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstbonus. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomstbonus kiezen voor SuperWifi's die ongeveer dezelfde waarde hebben dan de welkomstbonus. Niets nieuws onder de zon dus.


In dit topic: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi geven ze meer informatie. De KPN WiFi Manager helpt jou in huis de WiFi-verbinding te verbeteren. Deze online tool hebben ze ontwikkeld om een analyse te maken van je woning, en daarmee advies op maat te geven. Handig! 


Hoi @35jaar Vaste klant, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je de super WiFi graag zou willen hebben. Deze kan je niet gratis krijgen zoals Nick83 al uitlegt. Het is of de welkomstbonus of de WiFi punten. Deze welkomstbonus/korting, hoe je het ook wilt noemen heb jij ook gehad. 

Mocht je toch willen bestellen, dan kan dat uiteraard via onze webshop.Â