Skip to main content

Hallo,

 

ik heb sinds 1 maart KPN en ben zeer tevreden met de internetsnelheid. Echter, bij de bestelling was er een onderdeel van de actiekorting: 2 SuperWifi punten cadeau. Ik heb er echter maar 1 gekregen.

Is het mogelijk de 2e na te sturen?

 

hartelijke groet

marcel

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @MarcelDekker, welkom en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Zo horen wij dat graag! :hugging:

Bij het afsluiten van een Internet abonnement, krijg je van ons een startpakket met 2 SuperWifi punten cadeau. Begrijp ik goed dat je nu maar 1 punt ontvangen hebt en niet 2, zoals op het onderstaande plaatje? Ik hoor het graag, want dan gaat er iets niet helemaal goed aan onze kant…. 
 

 


Beste Shyrin. Inderdaad, ik heb er maar 1 ipv 2.

 

groetjes

marcel


Wil je je forumprofiel aanvullen? Dan gaan we kijken hoe ik er nog eentje bij je kan krijgen! Graag de volgende gegevens:

  • Bestelnummer en/of klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum 
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Deze mag je vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Als je hier een seintje geeft nadat je het profiel aangevuld hebt, dan kan ik nakijken wat ik voor je kan betekenen.

 


Hoi Shyrin, bedankt. Ik heb mijn profiel ge-update.

 

Dit was het ordernummer van de bestelbon van de monteur: Ordernummer: 0010000000611928

 

Hartelijke groet,

Marcel


Bedankt voor de gegevens, ik zie toch echt dat er 2 zijn verstuurd en op de monteursbon staat ook dat de SuperWifipunten geplaatst en aangesloten zijn: hoe zit dit dan precies?


Hallo, ik weet niet welke monteurbon u heeft, maar op de mijne staat wel degelijk: 1 superwifipunt geinstalleerd. Ik heb ook nog eens door mijn huis gelopen, maar moet toch echt constateren dat er maar 1 superwifi is. Hoe zit dat dan precies? 

 


Er staat 1 installatie SuperWiFi. Dat is dus de dienst die geleverd is. Staat er ook boven, geleverde installatiediensten. 

Lijkt me dat de SuperWiFi's links moeten staan. Maar daar staat niets. Mogelijk omdat u ze over de post toegestuurd zijn.


Ik vind de verdachtmaking alsof ik zou liegen hier enigermate ongepast. Ik heb 1 wifipunt hier, en dat is er 1 minder dan beloofd. Indien dit niet geloofd wordt, kan u iemand langssturen. Ik kan ook het hele abonnement opzeggen en weer naar Ziggo gaan.


Je zult het toch op 1 of andere manier moeten bewijzen. Anders staan hier morgen nog 10 topics op het forum van andere mensen die ook allemaal 1 SuperWiFi gekregen hebben ipv 2. Dat stapt u toch wel?

Heeft u het tegen de monteur gezegd? Heeft u een foto van de verpakking? 


We hebben het over dezelfde monteursbon, wees gerust! :wink: De 1-tjes staan voor het aantal geleverde installatiediensten, niet voor het aantal geleverde SuperWifi punten. Om SuperWifi punten te kunnen gebruiken heb je er minimaal 2 nodig, vandaar dat je een set krijgt. Volgens de monteursbon is er 1 set geïnstalleerd (waren het 2 setjes, dan had er een 2 gestaan, nl tweemaal een installatiedienst). 

Je hebt nu 1 punt in huis kunnen vinden: waar staat deze precies? Er moet altijd 1 punt bekabeld op de Experiabox aangesloten worden: dus er moet één bij of in de buurt van het modem staan en de andere kan op een willekeurige plek aangesloten worden: die maakt draadloos connectie met het 1e punt. Kun je dit nogmaals checken? Eventueel kan ik met jouw akkoord vanuit onze kant ook een aantal metingen doen.


Hoe dien ik dit te bewijzen dan?

Ik zie al dat ik hier niet verder kom. Ik zal mijn klacht elders onderbrengen. Gegroet


Beste Shyrin, toen ik de doos kreeg was er inderdaad een setje.

In de meterkast is de box aangesloten. Er is daar geen Superwifi punt!

Op de 1e verdieping, waar ik werk, is 1 Superwifi punt aangesloten.

 

Prima om dit even te meten.

 

Groet


En wat zei de monteur hier over dan? Want lijkt me dat de monteur hier meteen melding van had moeten maken. Of mogelijk had de monteur er 1 uit de auto kunnen halen. Die monteur zal er vast wel een paar bij hem gehadhebben.


Die zei niets. Toen de monteur aan het werk was, was ik dat ook, dus heb niet over zijn schouder meegekeken. Toen hij klaar was, zette hij 1 wifipunt in mijn werkkamer, en liet hij me zien hoe de tv werkt. Ik was er van uitgegaan dat het 2e wifipunt in de meterkast zat.


Om een volledig beeld te krijgen ben ik nieuwsgierig welk modem in de meterkast staat.
Een Experia Box (welke?) of de KPN Box 12? De SuperWiFi in de werkkamer is (als het goed is) daarop aangesloten met een utp kabel?


Ik moet bij deze mijn oprechte excuses aanbieden. De 2e SuperWifi zit wel in de meterkast! Complimenten aan de monteur die deze professioneel uit het zicht heeft gemonteerd.

Draadje kan dus gesloten worden - mysterie opgelost!


Poeh, gelukkig! Dit heeft mij echt een ‘hoe kan dit nou?!’ rimpel bezorgd, ik snapte er echt oprecht niets van, dus ik vind het heel fijn dat het opgelost is (:spy_tone4: ) en dat je het hier laat weten: dank je wel! Complimenten geef ik door en je weet ons te vinden, als er in de toekomst nog vragen zijn! :smiley: