Skip to main content

Vorige week glasvezel aansluiting in meterkast gehad maar moet nog twee weken wachten tot ze de connectie in het verdeelpunt doorgekoppelt hebben

 

Ja... kan gebeuren. De mensen die dat doen kunnen ook maar op 1 plek tegelijk zijn.


Maar dan kunnen ze toch wel de koppeling (patchen) In het verdeelstation doen . De aanvraag had ik al een maand geleden gedaan , vorige week is alleen de glasvezel aansluiting gemaakt en zou volgens een heel aardige jongen , die het aanlegde, moeten werken. Ik begrijp ook wel dat alles niet op stel en sprong gaat maat dat wisten al een maand dat ik internet via glasvezel wilde


Hoi @Dickbavel, welkom op het forum! Deze werkzaamheden worden door KPN Netwerk NL gedaan. Die hebben een eigen planning voor wanneer ze de verschillende dingen van een aanleg doen. Hierdoor kan het zijn dat je de aansluiting in huis aangelegd krijgt, en dat het daarna dan nog wachten is op de patching. Daar is ook niet echt wat aan te doen. In ieder geval niet door ons (KPN de provider). Zodra KPN Netwerk NL de patching geregeld heeft geven ze dit aan ons door. Op dat moment regelen wij dan dat de verbinding geactiveerd wordt en je abonnement gaat lopen en dat soort dingen. 


Nog steeds niet verbonden , het loopt nu naar de 3 weken 😭😭😭😭😭


Wil je jouw forumprofiel invullen, Dick? Reageer hier even als je dit gedaan hebt. Ik kan niet beloven dat ik iets kan doen, maar dan kan ik wel kijken of bij ons iets bekend is waarom het langer duurt.