Skip to main content
Ik heb al sinds langere tijd een KPN Internet abonnement (geen telefoon en/of televisie) via glasvezel. Daar bovenop heb ik een '100/100 Mbit/s Glasvezel' snelheidverhoging waarvoor ik per maand 4,99 euro extra betaal (en verder nog wat aanvullingen. Ik ben een goeie klant voor KPN, zegmaar ;-)). Nu zie ik dat nieuwe klanten voor hetzelfde aanvullende bedrag 200/200 Mbits glasvezel krijgen.



Aangezien dit een actie is welke ook doorloopt tot na de initiële actieperiode en waarbij deze klant qua abonnement qua abonnement en kosten dus niets meer verschilt met dat van mij, ben ik benieuwd of ik ook in aanmerking kan komen voor deze 200/200 Mbit glasvezel actiekorting.
Hoi Michel.



Je hebt inderdaad een andere versie van het pakket, de 100/100 optie wordt niet eens aangeboden bij nieuwe klanten. Ik heb dit ook voor jou nu aangepast. 🙂
Hulde, bedankt voor service. Mijn dank is groot!
Graag gedaan. 🙂

Hallo,

 

\Volgens mij bevind ik me in dezelfde situatie als Michel Kraaij. Ik heb het kpn glasvezel 100/100 abonnement vanaf het moment dat galsvezel aangelegd werd, Mijn zoon die in dezelfde plaats woont, en rond dezelfde tijd op glasvezel aangesloten is, heeft nu ook 200/200. Blijkbaar heb ik dus ook de andere versie van het pakket. Het zou prettig zijn als dit ook voor mij aangepast kan worden.


Hallo,

 

\Volgens mij bevind ik me in dezelfde situatie als Michel Kraaij. Ik heb het kpn glasvezel 100/100 abonnement vanaf het moment dat galsvezel aangelegd werd, Mijn zoon die in dezelfde plaats woont, en rond dezelfde tijd op glasvezel aangesloten is, heeft nu ook 200/200. Blijkbaar heb ik dus ook de andere versie van het pakket. Het zou prettig zijn als dit ook voor mij aangepast kan worden.

Hi firsthill, welkom hier. 

Dit is bij jou niet het geval, de klant hierboven had namelijk een optie op de snelheid 100/100 van € 4.,99 die 200/200 had moeten zijn. Dit is bij jou niet het geval, jij betaalt hier niet meer voor. De 100/100 snelheid zit bij jou standaard in de prijs inbegrepen zonder losse extra pakketdiensten. Vandaar dat dit bij jou niet van toepassing is.Â