Skip to main content

Hallo, ik heb een korte tijd geleden de upgrade van 100 naar 200 mbps aangeschaft.

Er zou 24 augustus iets moeten veranderen met een antenne en daar heb ik op gewacht maar de dag zelf nog kon ik niet dichtbij de 200 mbps komen, dus ik dacht ik probeer het morgen wel weer en nu is het morgen en ik kom nog steeds rond de  100 - 120 mbps.

Weet iemand hoe dit komt?

Hallo @Ivar van Oostenbrugge , heb je een glas- of een koper-abo?

Heb je de snelheid bekabeld gemeten met 1 computer rechtstreeks op je modem aangesloten en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Heb je de modem en/of de glaskast (bij glasvezel) al eens herstart?

 

 


Hallo @Ivar van Oostenbrugge , heb je een glas- of een koper-abo?

Heb je de snelheid bekabeld gemeten met 1 computer rechtstreeks op je modem aangesloten en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Heb je de modem en/of de glaskast (bij glasvezel) al eens herstart?

 

 

Hallo JanD, ik weet niet zo goed wat u bedoelt met een glas- of een koper-abo.

En we hebben 2 routers in ons huis ik weet niet zo goed hoe het werkt maar we hebben een router beneden die geeft denk wifi af naar de router boven en via de bovenrouter lopen er kabels naar mijn apparaat

 


Hallo @Ivar van Oostenbrugge je kunt bij KPN een abo hebben op een koper-aansluiting(nxDSL) via een IS/RA-punt in de meterkast of in de huiskamer of je kunt een glasvezelabo hebben, waarvan de glasvezelkast meestal in de meterkast zit en er dan een LAN-kabel naar de modem/router loopt die die op de rode WAN-aansluiting van de modem/router is aangesloten.

Kun je eens een foto plaatsen van de hoofdaansluiting met bijbehorende modem?

 


Hoi @Ivar van Oostenbrugge en welkom op het forum! Ik ben ook benieuwd welke snelheid je bekabeld haalt, dus zou je een internetkabel willen pakken, deze op de Experia Box aansluiten en hier rechtstreeks een laptop of PC op aan willen sluiten? Als je dan de speedtest doet ben ik benieuwd of je wel bij de 200 Mbit/s in de buurt komt. 


Hoi @Ivar van Oostenbrugge en welkom op het forum! Ik ben ook benieuwd welke snelheid je bekabeld haalt, dus zou je een internetkabel willen pakken, deze op de Experia Box aansluiten en hier rechtstreeks een laptop of PC op aan willen sluiten? Als je dan de speedtest doet ben ik benieuwd of je wel bij de 200 Mbit/s in de buurt komt. 

Dan kom ik rond de 140-150 mbps


Bedankt voor het meten! Dit is met een apparaat gedaan dat rechtstreeks op de Experia Box aan was gesloten en er stonden geen downloads aan in huis op het moment dat de meting plaatsvond? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik wat metingen verrichten om te zien wat daar uit komt. 


Levert KPN 200 Mbps over koper/xDSL??

Alleen glasvezel toch?


@soundwork Ik haal 200 Mbit/s via mijn KPN koperverbinding. 🙂 Dit is echter via VPlus. 


@soundwork Ik haal 200 Mbit/s via mijn KPN koperverbinding. 🙂 Dit is echter via VPlus. 


Aha, dan snap ik de vraag of de klant koper of glasvezel gebruikt… :wink:


Ik heb niets meer vernomen en ook niets in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat je inmiddels de 200 Mbit/s haalt Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer