Skip to main content

Beste,

Sinds kort heb ik jullie internet box gekregen. Aangezien de voormalige huurder reeds aansluiting via KPN had heb ik voor KPN gekozen om eenmalige kosten voor installatie te besparen. Nu krijg ik een factuur met alsnog 25 euro te betalen terwijl er niet eens iemand is langs geweest voor mijn internet te installeren. Hoe komt dit?

Mvg,

Vinidhra Shankar

Hallo @Vinidhra Shankar , die eenmalige installatiekosten staan ook gewoon op de website van KPN als je je abonnement samenstelt.

Er komt standaard ook geen monteur om e.e.a. te installeren, je krijgt een pakket thuisgestuurd met installatiehandleiding zodat je e.e.a. zelf eenvoudig kunt installeren.

 

 


Goedemorgen @Vinidhra Shankar, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad niet zo dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen als de vorige bewoner ook KPN heeft gehad. Het scheelt soms een bezoek van de monteur, maar meer ook niet eigenlijk. De € 25,00 aansluitkosten zijn vanwege administratieve handelingen en het leveren van je installatiepakket. Deze kosten heeft elke nieuwe klant bij KPN, zowel bij vaste diensten als mobiele abonnementen.

Het aansluiten van je internet gaat in principe via een doe-het-zelf handleiding. Mocht je er niet uitkomen of gebruik maken van glasvezel, dan kan je er een (gratis) monteur bij inplannen. Dit kan je aanvragen via jouw bestelstatuspagina. Let er wel op dat een monteur vaak niet direct kan!

Kan ik je nog ergens bij helpen? Dan hoor ik het graag!


@Vinidhra Shankar, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is het duidelijker geworden? Als je nog met vragen zit, dan hoor ik het graag!


Reageer