Skip to main content

goedendag,

tot gisteren deed mijn zwarte 2de wifiversterker het prima. Helaas start hij nu niet goed meer op. Er begint eerst een groen lampje te knipperen, dat stopt op een gegeven moment en dan gaat het blauwe lampje knipperen, dat stopt ook en dan gaat op de plek van het groene lampje een oranje lampje knipperen. Als deze uitgaat doet de versterker niets meer. Ik heb van alles geprobeerd. De experiabox (v9) gereset, opnieuw opgestart. de experia versterkers gereset en opnieuw opgestart. Alleen de eerste start dan goed op, de 2de niet. Lijkt wel of het niet meer herkend wordt.

Wat kan het zijn, kan de 2de kapot zijn?

Hoi @AndriesK, welkom! Oranje knipperend lampje geeft aan dat de Experia Wifi bezig is met een software update. Wellicht dat dit niet helemaal goed gaat. Ik raad je aan om die specifieke Experia Wifi nog een keer te resetten en hem dan weer aan de Experia Box te pluggen. Laat hem er dan even een uurtje aanzitten zonder verder iets te doen. Ik verwacht dat hij dan de update goed doorvoert. 

Als dat ook niet helpt, dan kun je het beste denk ik de beide EW's loskoppelen en resetten en dan de installatie van de beide EW's opnieuw doen. Sluit dan alleen eens de 2e Experia Wifi als eerste aan.Â