Skip to main content

hallo forum, ik heb 2 experia boxen wat prima werkt, echter zijn het 2 verschillende netwerken.

kan ik hier ook 1 net werk van maken?

Hallo @Mcm65 welk merk en type Experiabox(en) heb je?

 


Jan D,

ik heb 2x de v10

 


Welkom op het forum @Mcm65! Helaas kunnen we dit niet ondersteunen. Mocht het er om gaan dat het bereik van de Experiabox zelf niet voldoende is zou je kunnen kijken of je via de wifi manager recht hebt op gratis Experia wifi versterkers. 


Jan D,

ik heb 2x de v10

 

Dat kan volgens mij überhaupt niet eens werken.


Als ik een KPN WiFi versterker heb kan ik dan samen met de experia box wel één netwerk creëren ? Of hebben we dan ook twee aparte netwerken zoals nu?  
want de KPN installateur heeft er 2 aparte netwerken van gemaakt. Gr Mcm65


Dat kan met de experia wifi's. Daar heb je er minimaal 2 van nodig. Dan heb je 1 netwerk.


Dankjewel Joep maar met 1 experia box en 1 versterker lukt het niet? En lukt ook niet met 2 experia boxen???? Ik heb nu 1 box beneden en tv en boven een kpn WiFi versterker en tv wat prima werkt alleen 2 aparte netwerken. Het liefst wil ik 1 netwerk. En ik wil naar zolder nog een tv aansluiten. (Ik heb nog een extra experia box in een doos zitten. Of lukt dit alleen met een switchbox? (Lijkt of ik technisch ben maar nee hoor ik heb zitten googelen en kwam dat tegen 🙏🏽)


Als je één netwerk wil dan zal je een meshnetwerk op moeten zetten. Dan ga je probleemloos door het hele huis met overal goed wifi zonder iedere keer opnieuw in te moeten loggen. Dat is wat je wil toch? 


Goedemorgen ja klopt en liefst ook op zolder tv ik heb al wel een utpkabel naar zolder liggen


Je hebt de v10. Hang daar 2 liefst 3 experia wifi's aan en je hebt wat je wil. Investering  € 150,00. Ik heb alles versterkers die ik had vervangen door dit systeem.  Super!!


Oké top 👍🏿