Skip to main content
Vraag

2e Factuur inmiddels maar nog steeds geen PlayStation 5 ontvangen

• December 17, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Vanaf 28 Oktober aangesloten op het KPN netwerk ivm met een Playstation 5 actie. Deze zou na 2 weken worden verstuurd, vandaag de dag(17 December)  nog steeds geen Playstation 5. KPN houd me nergens van de hoogte en ik moet er zelf achter aan gaan. Ga je zo met nieuwe klanten om?! En nog steeds weten ze niet wanneer ik die ga ontvangen. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 18, 2025

Hi Bullit, welkom bij onze community.  

Zoals je misschien al hebt kunnen gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor je geduld. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Hoi. Er gaat gewoon wat mis bij mij. Dit word ook door KPN gezegd. Zeer vervelend! Er word mij niks verteld alleen een automatische berich excuses je moet 3 weken wachten vervolgens, excuses u moet nog even wachten. Oke maar hoelang vraag ik? Geen antwoord. Ongeveer verwacht dan? Geen antwoord. Nu zou 16 December mij een track en trace worden toegestuurd dat de PS5 onderweg is. Vandaag 19 December nog steeds niks gehoord! Ben benieuwd of ik er 1 krijg met deze levering🤔

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 23, 2025

HI Bullito, als je gebruik maakt van de welkomstcadeau en dit ook in de bevestiging staat gaan we jou niet vergeten. Op 18 december zijn we begonnen met het wegwerken van de achterstand, dan kom je vanzelf aan de beurt. Ik kan dit helaas niet bespoedigen. Je kunt ook navraag doen bij de logistieke partner via nummer 088 62 37 006, maar we vergeten je niet.