Skip to main content

Beste lezers, Ik heb net als velen een probleem met wifi ontvangst op zolder. Hiervoor de wifi experia (zwart) ontvangen. 2 stuks. eesrte is succesvol geïnstalleerd nabij de modem (experia v10).

Aangezien ik over 2 maand ga verhuizen en geen gaten meer kan gaan boren wil ik ze met een devolo 650 wil verbinden op zolder. 

1 devolo bij en met eerste experia verbonden bij de modem in de meterkast. 

helaas lukt het mij niet om de 2e set  te verbinden met de eerste. Iemand tips? 

Devolo's lijken met elkaar verbonden (aan en verbindingslampje branden, huisje niet) 

Ik heb de 2e wifi set verbonden via etherkabel met devolo en zowel devolo als experia wifi met stroom ;)

 

Heel even brande het wifi lampje op de 2e set blauw, maar vervolgens blijft alleen de powerknop groen branden. 

 

Vrouw alleen, dus misschien heb ik wel iets super stoms gedaan ;)

 

 

Hi @EnomisS, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Het middelste lampje op de draadloze adapter (het huisje), geeft aan of hij wel of geen verbinding heeft met de andere draadloze adapter. Als het huisje uit is, dan kunnen ze elkaar niet vinden. Je zou kunnen proberen om de adapter in een ander stopcontact te plaatsen. Daarbij heb ik nog een pagina voor je waar een aantal tips staan om eventuele problemen met de draadloze verbindingsset op te lossen.


Heel erg bedankt!