Skip to main content

Ben sinds gisteren terug van vakantie wat blijkt ons internet ligt eruit we hebben al gebeld met klantenservice en die zegt dat er nu 4 dagen lang onze glasvezelkastje kapot is en een monteur kan pas maandag komen het liefst heb ik nu me internet weer wat zou ik het besg kunnen doen?

Hallo @Vincent van Bruggen .

Het is nu laat op de zaterdagavond. Ik kan me voorstellen dat er voor morgen (zondag) geen monteur beschikbaar is. Het is ook nog eens midden in de zomervakantie. 

Het lijkt erop dat je de zondag zonder vast internet zult moeten doen. Wel fijn dat er maandag al een monteur komt. 


Hallo @Vincent van Bruggen .

Het is nu laat op de zaterdagavond. Ik kan me voorstellen dat er voor morgen (zondag) geen monteur beschikbaar is. Het is ook nog eens midden in de zomervakantie. 

Het lijkt erop dat je de zondag zonder vast internet zult moeten doen. Wel fijn dat er maandag al een monteur komt. 

Ja zo lijkt het er wel op heb al sinds gister geen wifi en technisch gezien al vanaf woensdag ongeveer


Tijdens uw vakantie de stroom er af gehad? Er is nl. een serie glasvezelmodems die nadat er weer spanning is het niet meer doen. Monteur vervangt hem dan.

 


Tijdens uw vakantie de stroom er af gehad? Er is nl. een serie glasvezelmodems die nadat er weer spanning is het niet meer doen. Monteur vervangt hem dan.

 

Ja dat wordt morgen avond dus gedaan