Skip to main content

Beste,

Ik heb Netflix al meerdere malen beëindigd, aangezien ik het al 3 maanden niet heb gebruikt. Vorige maand stond het toen toch op de factuur nog, en ik had toen zoiets van oké, ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan.. en maar weer betalen voor een dienst die ik niet gebruik.. toen heb ik Netflix nogmaals geannuleerd, en ook weer bevestiging van gekregen. Nu krijg ik op mijn factuur weer Netflix te staan.. ja sorry maar dan ligt het echt niet aan mij… ik kan blijven opzeggen wat ik wil maar ik blijf ervoor betalen… zo wil je dalijk helemaal geen gebruik meer maken van jullie acties “x zoveel maanden gratis” want dan kom  je er toch niet meer vanaf… ik ben nu eigenlijk van mening dat die vorige maand dan ook niet mijn fout is.. waarom betaal ik dit dan?

En ja ik heb op tijd opgezegd ... 

Goedemorgen @Ltmk, bedankt voor jouw bericht op dit Forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ergens extra voor moet betalen wat je niet gebruikt.. Het enige wat wij doen is de facturatie. Wanneer je Netflix stopzet, gebeurt dat per de 1e van de volgende maand. In ieder geval, ik er vanuit dat je de betaling voor Netflix doet via de KPN factuur. Op welke manier heb je dit geannuleerd? Als je het via KPN regelt is de enige (juiste) optie namelijk via www.Netflix.com/youraccount. Hier dien je dan jouw betaalmethode te wijzigen, naar bijvoorbeeld Netflix zelf. Daarna kan je het, via dezelfde website, ook het abonnement opzeggen. 

Wil je dit nog eens proberen? Verder ontvang ik graag een screenshot van de bevestiging (zonder privé informatie) dat je het hebt opgezegd. Dan kan ik het een en ander controleren en eventueel vergoeden als blijkt dat het inderdaad niet goed gegaan is vanuit onze kant.

Vul ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer.


@Ltmk, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen? 


Reageer