Skip to main content
Beantwoord

3 maanden geleden aangevraagd maar nog geen internet thuis

• 27 juli 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hey kpn. 

Ik heb mijn aansluiting bijna 3 maanden geleden aangevraagd en zoals je leest heb ik nog geen verbinding met internet. ook geen update wanneer dit zal plaatsvinden. Nou vroeg ik me dus af of jullie dat konden doen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Beste ​@M.Gaber 

Hartelijk dank voor je antwoord terug.

Het naar binnen trekken van de glasvezelkabel en het daarop aansluiten van het glasvezelkastje in de meterkast, wordt gedaan in opdracht van Netwerkbeheer KPN.
De stuurt daar in de meeste gevallen een (onder-) aannemer op af om dit te doen.

Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met Netwerkbeheer KPN via telefoonnummer:
088 006 37 44 (op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur)

Ook zou je een klachten kunnen indienen bij Netwerkbeheer KPN, via het online klachtenformulier.
Klik hiervoor op de volgende link: Klachtenformulier Netwerkbeheer KPN

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, wanneer de monteur bij je langskomt.

Je zou het zelf ook nog kunnen checken met je postcode en huisnummer op de website van Netwerkbeheer KPN: Planning en Aanleg

Bekijk origineel

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@M.Gaber 

Welkom op de community van KPN.

Om een duidelijker beeld te krijgen, heb ik wat vragen aan je terug.

• Gaat het om het plaatsen van het glasvezelkastje in je meterkast? waar bij het glasvezel van buiten naar binnen wordt getrokken?
  • Gaat het om het internet abonnement dat je bij KPN hebt afgesloten?

Bij de laatste vraag, krijg je namelijk altijd een bevestiging per e-mail, waarin staat vermeld per welke datum het internet abonnement van start gaat.
Mocht je hebben gekozen voor de overstapservice van je huidige provider naar KPN, dan krijg je daar de overstap datum van per e-mail over, de datum waarop KPN van start gaat en het abonnement bij je huidige (oude) provider wordt beëindigd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 juli 2025

Beste Michel,

Het gaat om het plaatsen van het glasvezelkastje in de meterkast. waar bij het glasvezel van buiten naar binnen wordt getrokken? Een monteur moest komen volgens uw collega van KPN maar tot heden niemand is gekomen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+13

Beste ​@M.Gaber 

Hartelijk dank voor je antwoord terug.

Het naar binnen trekken van de glasvezelkabel en het daarop aansluiten van het glasvezelkastje in de meterkast, wordt gedaan in opdracht van Netwerkbeheer KPN.
De stuurt daar in de meeste gevallen een (onder-) aannemer op af om dit te doen.

Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met Netwerkbeheer KPN via telefoonnummer:
088 006 37 44 (op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur)

Ook zou je een klachten kunnen indienen bij Netwerkbeheer KPN, via het online klachtenformulier.
Klik hiervoor op de volgende link: Klachtenformulier Netwerkbeheer KPN

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, wanneer de monteur bij je langskomt.

Je zou het zelf ook nog kunnen checken met je postcode en huisnummer op de website van Netwerkbeheer KPN: Planning en Aanleg

Reageer