Hey kpn.
Ik heb mijn aansluiting bijna 3 maanden geleden aangevraagd en zoals je leest heb ik nog geen verbinding met internet. ook geen update wanneer dit zal plaatsvinden. Nou vroeg ik me dus af of jullie dat konden doen.
Hey kpn.
Ik heb mijn aansluiting bijna 3 maanden geleden aangevraagd en zoals je leest heb ik nog geen verbinding met internet. ook geen update wanneer dit zal plaatsvinden. Nou vroeg ik me dus af of jullie dat konden doen.
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Beste ​
Hartelijk dank voor je antwoord terug.
Het naar binnen trekken van de glasvezelkabel en het daarop aansluiten van het glasvezelkastje in de meterkast, wordt gedaan in opdracht van Netwerkbeheer KPN.
De stuurt daar in de meeste gevallen een (onder-) aannemer op af om dit te doen.
Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met Netwerkbeheer KPN via telefoonnummer:
088 006 37 44 (op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur)
Ook zou je een klachten kunnen indienen bij Netwerkbeheer KPN, via het online klachtenformulier.
Klik hiervoor op de volgende link: Klachtenformulier Netwerkbeheer KPN
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, wanneer de monteur bij je langskomt.
Je zou het zelf ook nog kunnen checken met je postcode en huisnummer op de website van Netwerkbeheer KPN: Planning en Aanleg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.