Skip to main content
Hoi hoi,



Ik heb een email ontvangen met dat ik 3 maanden gratis Netflix krijg maar hoe kan ik hier gebruik van maken als ik al een Netflix account heb? ik heb geen interactieve tv alleen internet en kpn mobiel.
Goedemorgen @Mariam.Allati, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Afhankelijk van hoe je situatie nu is, of je dus een Netflix account hebt of niet, kan je de stappen op onze website volgen. Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt? :)




@Mariam.Allati, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of bovenstaande antwoord je heeft geholpen met je Netflix cadeau?
Hoi fijn dat je ernaar vraagt, ik ben er niet uitgekomen want als ik inlog met mijn kpn id krijg ik niet te zien dat ik 3 maanden Netflix heb terwijl ik wel een mailtje heb ontvangen hierover. kunt u mij helpen?
@Mariam.Allati, geen probleem! Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag verder 🙂
@Mariam.Allati, mocht ik je nog kunnen helpen, wil je dat dan aangeven en je profiel aanvullen? 😉

Reageer