Skip to main content
Beantwoord

3 maanden gratis netflix

• September 21, 2019
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

Hoi hoi,

Ik heb een email ontvangen met dat ik 3 maanden gratis Netflix krijg maar hoe kan ik hier gebruik van maken als ik al een Netflix account heb? ik heb geen interactieve tv alleen internet en kpn mobiel.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Mariam.Allati, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Afhankelijk van hoe je situatie nu is, of je dus een Netflix account hebt of niet, kan je de stappen op onze website volgen. Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt? :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2019
Goedemorgen @Mariam.Allati, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Afhankelijk van hoe je situatie nu is, of je dus een Netflix account hebt of niet, kan je de stappen op onze website volgen. Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt? :)

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • September 29, 2019
@Mariam.Allati, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of bovenstaande antwoord je heeft geholpen met je Netflix cadeau?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2019
Hoi fijn dat je ernaar vraagt, ik ben er niet uitgekomen want als ik inlog met mijn kpn id krijg ik niet te zien dat ik 3 maanden Netflix heb terwijl ik wel een mailtje heb ontvangen hierover. kunt u mij helpen?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 6, 2019
@Mariam.Allati, geen probleem! Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag verder 🙂

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 11, 2019
@Mariam.Allati, mocht ik je nog kunnen helpen, wil je dat dan aangeven en je profiel aanvullen? 😉