Skip to main content

Vandaag, zondag 14 januari, nog niks gehoord van KPN over installatiepakket en afspraakmonteur.

De 17e zou alles aangesloten worden door een monteur, omdat er in de woning nog geen goede aansluiting aanwezig is.

Het wordt alleen erg krap om die datum te halen denk ik?

Zonder installatiepakket en afspraak monteur.

Ik hoor helemaal niks meer van KPN sinds 15 december.

Hoi @Francien123 
Dat komt meestal 3 dagen voor de ingang van het abonnement.
Komt het vandaag niet dan kun je beter even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Dat is krap dan, woensdag 17 januari is de aansluitdag, vandaag zondag de 14e.

morgen op maandag maar bellen dan, ik zie op trustpilot dat de score van kpn slechts 1,4 is, van de 5 haalbare sterren, beloofd weinig goeds, staat vol met klachten daar. Had ik dat van te voren maar bekeken, dan was ik bij ziggo gebleven


Hoi @Francien123 
Alleen de klagers schrijven hoor, en dat is maar een heel klein percentage.
Heb je het forum van Ziggo al eens bekeken?


Ook over Ziggo zijn genoeg klachten te vinden. 

In het algemeen geldt dat de mensen met problemen eerder een review of bericht plaatsen dan degenen waarbij alles zonder problemen ging.

 

Waarom wil je trouwens weg bij Ziggo?


Allemaal heel goed bedoeld en zinloze discussies. Misschien staat je emaiadres fout en krijg je geen correspondentie.  Eigenlijk denk ik dat het fout gaat, dat gebeurt soms, ligt niet aan de mensen van kpn, maar aan de systemen.  Bellen en laten uitzoeken. 


Hallo @Francien123, heb je al wat meer duidelijkheid over de aansluiting en jouw abonnement gekregen middels een telefoontje naar de klantenservice?Â