Skip to main content

Kpn box 12

3 wifipunten.

 

KPN Thuis app doorlopen, #1 aan het modem, instellen.

# 2 aan het modem, instellen.

# 3 aan het modem, instellen.

#1 met kabel aan modem beneden.

#2 boven, is verbonden met #1 ( draadloos )

#3 dáárboven, maar nu komt het, óók verbonden met #1, draadloos. Maar met slecht signaal ( want ver weg )

 

Hoe "forceer" ik connectie van #3 met #2?

 

Daar kan je niets aan instellen of forceren. In een ander topic is er iemand met 7 SuperWiFi's die daarmee WiFi wil krijgen op zolder boven zijn schuur. Het werkt niet, leg gewoon een kabel. Mesh is nooit omwikkeld om daarmee met meerdere draadloze nodes als een ketting achter elkaar een pad naar een bepaalde locatie te creëren ofzo. Zo werkt het niet.


Daar kan je niets aan instellen of forceren. In een ander topic is er iemand met 7 SuperWiFi's die daarmee WiFi wil krijgen op zolder boven zijn schuur. Het werkt niet, leg gewoon een kabel. Mesh is nooit omwikkeld om daarmee met meerdere draadloze nodes als een ketting achter elkaar een pad naar een bepaalde locatie te creëren ofzo. Zo werkt het niet.

 

Kijk, kort en helder.. daar hou ik van!

 

Kan ik dat laten rusten, nu nog het probleem ( wat ná deze vraag begon ) dat ze helemaal niet meer herkend worden door de “thuis app” zélfs niet na ze alle 3 een factory reset te geven ( en het modem ook )