Skip to main content

Hallo

Graag wil hulp van een medewerker van KPN. Het gaat om het volgende:

Gisteren ben ik begonnen met het aanvragen van een internet en tv pakket voor mijn schoonmoeder.
Daarbij heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de 'overstapservice' om overlapping van kosten te voorkomen.
Maar in de bevestiging staat dat ik géén gebruik wil maken. Hmm, foutje kan gebeuren dacht ik. Dus ik bellen. Uiteindelijk is het niet aan te passen en de enige oplossing is annuleren van de huidige order en opnieuw een order plaatsen.
Ik ga dus weer op internet een order plaatsen en krijg weer de bevestiging, waar in staat dat ik wéér geen gebruik wil maken van 'overstapservice'. Hmm nou begint het irritant te worden.
Ik weer bellen en heb de order weer moeten annuleren, maar voor de verandering heb ik aan de telefoon de order geplaatst, met de gedachte dat het dan wel goed zou komen omdat je bij de bron bent....
Maar nee, ook nu weer krijg ik een bevestiging zonder overstapservice.

Ik begin me nu af te vragen wat er steeds misgaat. Online en via de klantenservice gaat het me blijkbaar niet lukken. Vandaar dat ik hier hulp vraag. Mijn ervaring (en van vele anderen als ik de topics zo lees) is dat de webcare medewerkers uitstekend werk verrichten en kunnen mij wellicht helpen.

Graag kom ik daarom in contact met iemand van de webcare.

Met vriendelijke groet,

Jaap

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Is er geen moderator aanwezig die me hierbij kan helpen?

Hoi Jaap. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het nu al meerdere keren fout is gegaan. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we deze bestelling kunnen plaatsen (met overstapservice). Wil je in een  privébericht aangeven wat het adres is van jouw schoonmoeder en wat ze precies wil bestellen? Ik hoor graag van je!


Hoi @Vikash. Bedankt voor het antwoorden. 

Ik heb je een prive bericht gestuurd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jaap


Het probleem is inmiddels verholpen. Jaap heeft zelf contact opgenomen met de provider om aan te geven dat zijn schoonmoeder een abonnement heeft aangevraagd bij KPN en dat het abonnement daar opgezegd moet worden. @csjah Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer