Skip to main content

4 Gbit/s en een nieuw modem: de KPN Box 14

• October 9, 2023
  • 508 reacties
  • 47104 keer bekeken
4 Gbit/s en een nieuw modem: de KPN Box 14
Toon eerste bericht

508 reacties

• October 10, 2024

hebben de forum medewerkers nog inzicht hoe en wat en hoeveel..?

Waarom wil je dat weten? Wat heb je daar aan? Ben je een journalist ofzo die een artikel hierover gaat maken ofzo?

• Topper
  • October 10, 2024

Waarom wil je dat weten? Wat heb je daar aan? Ben je een journalist ofzo die een artikel hierover gaat maken ofzo?

grapjas

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 10, 2024

Denk niet dat je die informatie gaat krijgen.

Als dit soort dingen worden vrij gegeven wordt dat meestal in een jaarverslag gedaan. Forum is daar niet echt voor bedoelt.

• Topper
  • October 10, 2024

Q2 2024 In Q2 2024, KPN added 134k households to its own fiber footprint. Together with Glaspoort, KPN added 168k households to its fiber footprint, now jointly covering 60% of Dutch households. KPN made further progress with its asset monetization strategy as outlined at the Capital Markets Day. KPN recognized the proceeds from the divestment of IPV4 addresses, new recurring business, reflected in revenues from Network, Operations & IT. In May, KPN’s joint-venture Glaspoort announced the intention to purchase part of the fiber network of Delta Fiber. The transaction involves around 200k homes passed in sparsely populated areas spread over several region in the Netherlands. The proposed acquisition is subject to approval by the ACM.

JanD
Superuser
  • October 10, 2024

Wat bedoel je met die vraag @Berto-G ???

• Topper
  • October 10, 2024

Wat bedoel je met die vraag @Berto-G ???

Is niet meer relevant, heb het al gevonden

J-Slagter
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • September 16, 2025

Ik heb nu 1 Gbit aansluiting maar volgens mij nog geen XGS-PON. Worden alle wijk kasten aangepast om die snelheid te verkrijgen en te kunnen verhogen?

• September 16, 2025

Ik heb nu 1 Gbit aansluiting maar volgens mij nog geen XGS-PON. Worden alle wijk kasten aangepast om die snelheid te verkrijgen en te kunnen verhogen?

Dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Maar KPN heeft daar geen haast mee en geeft al helemaal geen planning.