Skip to main content
Beantwoord

4 Gbit/s snelheid beschikbaar op adres volgens postcodecheck, maar niet te kiezen in MijnKPN omgeving

• February 24, 2026
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

lammertsm
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

In mij klant omgeving staat dat er 4Gb up/down beschikbaar is op mijn adres.

De KPN postcodecheck geeft dit ook aan.

Alleen kan ik deze snelheid niet kiezen, gaat tot 1Gb up en down (huidige snelheid)

Dit komt omdat ik nog een Hussel abonnement heb vermoedelijk.

Hoe kan ik wel 4Gb krijgen?

Daarnaast, blijft bij het aanpassen van een Hussel abbonement naar een andere abbonement waar 4Gb beschikbaar is, mijn klantnummer gelijk?

Vanwaar die vraag over het klantnummer?

Als oud KPN-er krijg ik en mijn collega's nog personeelskorting. Dit is afgedwongen door onze OR bij de verkoop van ons bedrijfsonderdeel. Alleen op het klantnummer krijgen wij de korting.

Beste antwoord door PeterG

Je hebt nog een oud(er) abonnement. Daarin zit die snelheid niet. Dan moet je vernieuwen naar de huidige propositie. Dan kan het wel. (maar heb je er wat aan?)

Van Hussel of Alles-in-1 naar Internet+. Je gaat dan ook naar TV+ indien je ook tv afneemt.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 24, 2026

Je hebt nog een oud(er) abonnement. Daarin zit die snelheid niet. Dan moet je vernieuwen naar de huidige propositie. Dan kan het wel. (maar heb je er wat aan?)

Van Hussel of Alles-in-1 naar Internet+. Je gaat dan ook naar TV+ indien je ook tv afneemt.

lammertsm
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 25, 2026

Maar houd je het zelfde klantnummer als je gaat vernieuwen?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 25, 2026

Maar houd je het zelfde klantnummer als je gaat vernieuwen?

Je bent een bestaande klant met een bepaald klantnummer, alleen je pakketsoort wijzigt, je klantnummer niet.

Zelf heb ik al 8 jaar hetzelfde klantnummer, maar wel mijn pakketten een aantal keren aangepast,