Skip to main content
Antwoord

4 maanden voor niks betaald en niet te spreken over klantenservice

• February 12, 2025
  • 1 reactie
  • 89 keer bekeken

Begin december heb ik aangegeven bij KPN dat ik ging verhuizen. Het overzetten van mijn abbonement zou eind maart (!) compleet zijn. Er zat geen goede aansluiting in mijn nieuwe woning. Prima, ik heb KPN gebeld voor een monteur. Hier ben ik 2 dagen voor thuis gebleven, maar beide dagen kwam er niemand opdagen. Toen heb ik toch maar besloten mijn abbonement op te zeggen. Vanwege de korte openingstijden van de klantenservice heeft dit ook weer meerdere dagen geduurd, want ik ben zelf ook aan het werk en de medewerkers stuurden mij telkens van het kastje naar de muur. Na heel wat ongeïnteresseerde medewerkers te hebben gesproken dacht ik er eindelijk van af te zijn. Na de maand opzeg termijn zou januari mijn laatste maand bij KPN zijn. Nu zijn we in februari en zie ik dat KPN weer wat van mijn rekening af heeft geschreven. Blijkt dus dat mijn abbonement nooit is stopgezet. Mijn geld van februari krijg ik niet terug, gaat er daarnaast weer een maand opzegtermijn overheen en heb ik 4 maanden KPN betaald voor letterlijk helemaal niks. De meid van de klantenservice leek het ook totaal niet te boeien en gaf antwoorden alsof ze de hele dag met dit soort situaties te maken heeft.

Absurd hoe dit bedrijf nog klanten heeft. Afzetters.

Ik ben overgestapt op ziggo. Na 15 minuten met iemand van hun aan de lijn was alles geregeld en dat op een veel positievere manier dan ik ooit met KPN heb ervaren. Betaal nog eens de helft van wat ik bij KPN deed ook.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@K3rkc9swk3mf . Welkom bij de KPN Community.

Wat een vervelende ervaring, ik begrijp dat dit ontzettend frustrerend voor je moet zijn. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen, maar voor dit soort klachten raad ik je aan om een officiële klacht in te dienen. Op die manier kan KPN je situatie direct bekijken en hopelijk een passende oplossing bieden. Ik kan vanuit hier uiteraard niet beoordelen of je klacht gehonoreerd gaat worden maar het lijkt me in dit geval zeker het proberen waard. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zoveel gedoe hebt gehad met je verhuizing en opzegging. Hopelijk wordt dit alsnog netjes afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben over andere zaken, dan helpen we je hier op de community graag verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Hoi ​@K3rkc9swk3mf . Welkom bij de KPN Community.

Wat een vervelende ervaring, ik begrijp dat dit ontzettend frustrerend voor je moet zijn. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen, maar voor dit soort klachten raad ik je aan om een officiële klacht in te dienen. Op die manier kan KPN je situatie direct bekijken en hopelijk een passende oplossing bieden. Ik kan vanuit hier uiteraard niet beoordelen of je klacht gehonoreerd gaat worden maar het lijkt me in dit geval zeker het proberen waard. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zoveel gedoe hebt gehad met je verhuizing en opzegging. Hopelijk wordt dit alsnog netjes afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben over andere zaken, dan helpen we je hier op de community graag verder.